رئیس قوه قضاییه به مرکز ارتباطات مردمی این قوه دستور داد نتایج بررسی کلیه نامه‌های مردمی دریافتی به صورت پیامکی یا تلفنی به اطلاع ارسال‌کنندگان نامه‌ها برسد.  

قوه قضاییه مرجع تظلم خواهی و ثبت شکایات مردم است و این کار به روش‌های مختلف انجام می‌شود.

علاوه بر ثبت شکایت و اعلام جرم علیه اشخاص حقیقی و حقوقی مردم می‌توانند از طریق مرکز ارتباطات مردمی قوه قضاییه نامه‌های خود را برای بررسی به مسئولین قوه ارائه کنند و در ایام سال روز‌های مشخصی مسئولین قوه قضاییه پاسخگوی مردم در این مرکز هستند.

با توجه به حجم گسترده نامه‌های ارسالی به این مرکز امکان دیدار حضوری با مسئولین قوه قضاییه برای همه‌ی درخواست کنندکان مهیا نمی‌شود و منتظر پاسخ نامه خود می‌مانند که متاسفانه در مواردی پاسخ دریافت نمی‌کنند.

افراد متعدد از مراجعه کنندگان به مرکز ارتباطات مردمی قوه قضاییه به خبرنگار قضایی باشگاه خبرنگاران جوان گفته‌اند که پاسخ نامه‌های خود را دریافت نکردند و مجدد درخواست دادند به امید آنکه پاسخ خود را دریافت کنند.

حالا این گلایه مردم به رئیس قوه قضاییه رسید و حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای روز گذشته در جلسه شورای عالی قضایی اظهار کرد: یکی دیگر از گلایه‌های مردمی آن است که نامه‌‎هایی که به «مرکز ارتباطات مردمی قوه قضاییه» ارائه می‌کنند، بدون پاسخ می‌ماند و نتیجه پیگیری‌ها به اطلاع آنها نمی‌رسد؛ در این رابطه نیز تا آنجا که من اطلاع دارم و موارد خاصی را که پیگیری کرده‌ام، نتایج بررسی کلیه نامه‌های مردمی دریافتی، به اطلاع درخواست‌کننده و ارسال‌کننده نامه می‌رسد؛ البته ممکن است این نتایج و جواب‌ها با خواسته‌های درخواست‌کنندگان منطبق نباشد؛ علی‌ایحال تاکید مؤکد دارم که نتایج بررسی کلیه نامه‌های مردمی دریافتی، چه از ناحیه مرکز ارتباطات مردمی و چه از ناحیه دفتر اینجانب، به صورت پیامکی یا تلفنی به اطلاع درخواست‌کنندگان و ارسال‌کنندگان نامه‌ها برسد.

خبرنگار: حسین قربانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۲ ۰۶ شهريور ۱۴۰۳
پاسخ با شصت اشاره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۷ ۰۶ شهريور ۱۴۰۳
باشه حتما مثل شکایت سیستم ریاست جمهوری پیگیری میکنی هیچ پاسخی نمیدهند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۲ ۰۶ شهريور ۱۴۰۳
آقا ما مثلا برای آزمون قضاوت قبول شدیم زنگ می‌زنیم کسی اصلا گوشی بر نمیداره و فکس زدم بازم از جواب خبری نیست چه برسه به جواب مردم عادی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۵ ۰۶ شهريور ۱۴۰۳
آقای اژه‌ای لطفا به پرونده من هم ورود کنید خواهش میکنم بنده یک سال و نیم است تمامی حساب‌ها وسیم کارتهایم مسدود شده با وجود اینکه تمامی اقساط از حسابم کسر گردیده است ولی باز هم دادگستری شهرستان ری پاسخ گو نمی‌باشد وترتیب اثر نمی‌دهد اصلا جواب تلفن را هم نمی دهد بنده فقط یک ضامن هستم از خوزستان شهرستان بهبهان آقای اژه‌ای خواهششششششش میکنم شما یک کاری برایم کنید من امکان رفتن به شهر ری را ندارم‌،،،،وای جی سی لطفا این پیام را به دست آقای اژه‌ای برسانید برای خیر امواتتان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۸ ۰۶ شهريور ۱۴۰۳
جسارتاً آقای اژه ای پاسخ به نامه های مردم خطاب به شماست که بایستی خود شما جواب بدین!!! حالا شما به چه کسی سفارش میکنین الله اعلم!!!
Iran (Islamic Republic of)
خداناظر
۰۷:۵۷ ۰۶ شهريور ۱۴۰۳
چندین بار پیام دادیم در همین سایت به مرجع قوه قضائیه جهت پیگیری و صدور رای شاکیان سهام دار بانک سپه فعلی و مهر اقتصاد قبلی ( سهامداران بسیجیان ) بیش از دوسال است دادگاه رای را صادر نمی کند پرونده قتل که نیست کارشناسی شده قاضی رای را صادر نمی کند چرا تا کی مردم را اینقدر سرگردان نکنید . مشکلات یکی دو تا نیست بیشترش نکنید . استان خوزستان .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۲۲ ۰۶ شهريور ۱۴۰۳
فقط تابلو قشنگی سر درب داره عملا هیچی نیستن
آخرین اخبار