معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: ۷۴ درصد شهروندان قزوینی با اجرای ساعتی طرح ترافیک در هسته مرکزی شهر موافقت داشته و مابقی موافق به اجرای طرح به شکل روزانه هستند.

اسماعیل عرشیان معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین در نشست مدیریت ترافیک هسته مرکزی شهر قزوین گفت: مطالعاتی در خصوص معابر نیازمند اجرای طرح ترافیک به دلیل ضرورت کنترل در هسته مرکزی شهر با گردآوری نظرات ساکنین، شاغلین و شهروندان توسط متخصصین ترافیک با استفاده از نرم افزار‌های تخصصی ترافیکی مدل سازی و شبیه سازی شده شده است.

وی با بیان اینکه ۱۱ سناریو برای معابر نیازمند اجرای طرح ترافیک مورد بحث و بررسی قرار گرفته است، اضافه کرد: معابر نیازمند اجرای طرح ترافیک شامل عدل، مدرس، سعدی، مولوی، نادری، شهرداری، خیام، فردوسی، هلال احمر و پیغمبریه، طالقانی و امام خمینی (ره) است که بر اساس نتایج داده‌های آماری معابر خیام و امام خمینی (ره) بیشترین درصد فراوانی را به خود اختصاص داده است.

این مسئول ادامه داد: بررسی نظرات شهروندان ساکنین، شاغلین در خصوص اجرای طرح ترافیک در هسته مرکزی شهر قزوین، در ساعت اوج ترافیک بیشترین موافقت را در بر داشت.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین عنوان کرد: معابر داخل طرح سناریو ۲ شامل، امام خمینی (ره)، پیغمبریه و هلال احمر و دیگر سناریو‌ها با توجه به تعداد نواحی ترافیکی مساحت، جمعیت ساکن، سهم مساحت از کل شهر، کارمندان، جذب سفر با خودروی شخصی و سایر مولفه‌ها و پارامتر‌ها و تغییرات آن مطرح شده و نتیجه ابلاغ می‌شود.

این نشست با حضور معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری، مدیران عامل سازمان حمل و نقل و ترافیک، خدمات طراحی و رییس پلیس شهرستان قزوین با هدف مدیریت ترافیک هسته مرکزی شهر برگزار شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار