معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای قزوین گفت: ۱۰ هزار و ۳۰۰ زائر اربعین معادل ۸۷ درصد زائران اعزامی با ناوگان حمل و نقل عمومی مستقر در مرز مهران از کربلا به استان بازگشتند.

علیرضا معیری پور معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای قزوین گفت: ۱۰ هزار و ۳۰۰ زائر اربعین معادل ۸۷ درصد زائران اعزامی با ناوگان حمل و نقل عمومی مستقر در مرز مهران از کربلا به استان بازگشتند که جابه جایی زائران تا آخرین نفر انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه تا به این لحظه ۱۱ هزار و ۹۰۰ زائر توسط ناوگان مسافری استان قزوین به مرز‌های مهران اعزام شدند، افزود: نیرو‌های راهداری استان تا پایان امشب در مرز مستقر هستند و نسبت به جابه جایی زائران اربعین حسینی اقدام می‌کنند.

معیری پور با اشاره به اینکه امسال ۹۰ دستگاه اتوبوس از ناوگان حمل و نقل عمومی برای جابجایی زائران اربعین به مرز مهران اختصاص یافته است، اضافه کرد: از این تعداد روزی ۳۰ دستگاه به مرز مهران، ۳۰ دستگاه در مسیر رفت و برگشت قرار و ۳۰ دستگاه نیز از مرز مهران مسافران را به استان قزوین منتقل می‌کنند.

معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای قزوین گفت: شهروندان می‌توانند برای دریافت اطلاعات مربوط به تصادفات، ثبت مشکلات راه‌ها و شکایت از رانندگان حمل و نقل عمومی از طریق سامانه ۱۴۱ اقدام کنند.

برچسب ها: حمل و نقل ، اربعین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار