خبر‌هایی از دعوت دو فوتبالیست استان در اردوی تیم ملی نوجوانان تا اعزام جودوکار استان به رقابت‌های قهرمانی آسیا کره جنوبی را در بسته خبر‌های ورزشی مشاهده کنید.

محمد امین مهرعلیان و علی جلوخانی دو فوتبالیست استان بعد از پایان رقابت‌های کافا، به دور جدید اردوی آماده سازی تیم ملی فوتبال نوجوانان دعوت شدند.

این اردو از ۱۲ تا ۲۱ شهریور درسیرجان انجام می‌شود.

رقابت ۴۱۲ شطرنج باز کشور در قزوین

فاطمه افشار رییس هیات شطرنج قزوین گفت: در دوازدهمین دوره مسابقات شطرنج جام قزوین، ۴۱۲ شطرنج باز از ۲۸ استان کشور در سالن ورزشی پیام نور واقع در منطقه مینودر با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

وی با بیان اینکه گروه سنی شرکت کننده در این دوره از مسابقات پنج تا ۶۵ سال است، اضافه کرد: در این رقابت‌ها ۸۰ نفر از بازیکنان بانوان و مابقی مردان هستند.

به گفته افشار، این رقابت‌ها در سه جدول امتیازبندی بالای ۱۸۰۰، زیر ۱۸۰۰ و یک جدول رده سنی زیر ۱۴ سال کشور در حال برگزاری است و حضور شطرنج بازان سراسر کشور در این استان علاوه بر ایجاد حس پویایی و نشاط، به معرفی این منطقه و افزایش جذب گردشگر نیز منجر خواهد شد.

رییس هیات شطرنج قزوین گفت: دوازدهمین دوره مسابقات شطرنج جام قزوین تا ۱۱ شهریور ماه ادامه دارد.

جودوکار استان در راه رقابت‌های قهرمانی آسیا کره جنوبی

امیرحسین چگینی جودو کار استان در ترکیب تیم‌های ملی جودو نوجوانان و جوانان و در دسته منهای ۵۰ کیلوگرم برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا راهی کره جنوبی شد.

مسابقات جودو نوجوانان و جوانان قهرمانی آسیا طی روز‌های ۸ تا ۱۱ شهریورماه به میزبانی کشور کره جنوبی برگزار خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار