مربی تیم ملی پاراوزنه برداری گفت: سه دختر قزوینی به اردوی تیم ملی استعدادیابی جهت اعزام به مسابقات پاراآسیایی ازبکستان دعوت شدند.

مه سیما بابایی مربی تیم ملی پاراوزنه برداری گفت: اردوی استعدادیابی تیم ملی پاراوزنه برداری از ۱۱ تا ۱۸ شهریور ماه سال جاری در محل کمپ تیم‌های ملی فدراسیون برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: عطیه سادات حسینی، مهدیه محمدی و لیلا یارمحمدی هر سه از قزوین در رده جوانان به این اردو دعوت شده اند که در صورت انتخاب به مسابقات پاراآسیایی که مهر ماه امسال به میزبانی کشور ازبکستان اعزام خواهند شد.

به گفته بابایی، رشته ورزشی پاراوزنه برردای از شاخه‌های وزنه برداری و مختص معلولان است که در این رشته فقط حرکت پرس سینه انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه بازیکنانی که دست‌های سالمی دارند در این رشته ورزشی می‌توانند فعالیت داشته باشند، اضافه کرد: ورزشکاران علاقه‌مند به این رشته در قزوین و در رده‌های سنی بزرگسالان، جوانان و نوجوانان مشغول به فعالیت هستند.

مربی تیم ملی پاراوزنه برداری گفت: برنامه و هدف پاراوزنه برداری، آماده کردن بازیکنان برای انتخاب و اعزام به اردو‌های آمادگی جهت حضور در مسابقات جهانی و پارالمپیک برای چهار سال آینده است و امیدواریم با همت جامعه ورزش و مسئولان استان‌ها به ویژه در قزوین این اتفاق مهم در طول سال رقم بخورد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار