شبکه قزوین در روز اربعین حسینی، پیاده روی جاماندگان اربعین را از نقاط مختلف استان به تصویر کشید.

سیمای مرکز قزوین از ساعت ۸ صبح روز یکشنبه چهارم شهریور با پخش زنده حال و هوای کربلای معلی و حرم امام حسین علیه السلام و همچنین در ادامه پخش زنده مراسم دلدادگان حسینی که پیاده روی عاشقان اباعبدالله الحسین علیه السلام را در مسیر شهر الوند به قزوین را از ساعت ۹ صبح و همچنین ارتباط مستقیم با پایانه مرزی خسروی کرمانشاه و گفتگو با گزارشگران مستقر در آن مکان را روی آنتن شبکه قزوین برد.

شبکه قزوین همچنین ساعت ۹:۳۰ صبح ارتباط زنده‌ای را با ایلام و پایانه مرزی مهران برقرار کرد و حال و هوای حسینی و بازگشت زائران اربعین حسینی به کشور را منعکس کرد.

سیمای مرکز قزوین در ادامه پوشش برنامه‌های اربعین حسینی در نقاط مختلف استان؛ پیاده روی جاماندگان اربعین را از آبیک؛ اقبالیه وسگزآباد در ساعت ۱۰ صبح به تصویر کشید.

شبکه قزوین همچنین از ساعت ۱۰:۳۰ صبح مراسم دلدادگان حسینی و شروع پیاده روی روز اربعین مردم شهر قزوین را از میدان میرعماد؛ خیابان نادری؛ میدان آزادی؛ خیابان پیغمبریه؛ خیابان شهدا قزوین و امامزاده حسین علیه السلام بصورت زنده تا ساعت ۱۲ ظهر در چند قاب تصویر انعکاس داد.

سیمای مرکز قزوین اقامه نماز ظهر اربعین حسینی را نیز از آستان مقدس امامزاده حسین علیه السلام بصورت زنده روی آنتن برد و در ادامه ساعت ۱۲:۳۰ ظهر مراسم عزاداری و قرائت زیارت اربعین را از همین مکان با مداحی و نوای گرم کربلایی علی فرمانی بصورت زنده و به مدت ۴۰ دقیقه پخش کرد.

برچسب ها: شبکه قزوین ، اربعین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار