مراسم پیاده‌روی دلدادگان حسینی در قزوین فردا یکشنبه چهارم شهریور همزمان با روز اربعین برگزار می‌شود.

علی جلیلوند دبیر برگزاری مراسم دلدادگان حسینی در قزوین گفت: مراسم پیاده‌روی دلدادگان حسینی در مرکز استان نیز از ساعت ۹ و نیم صبح روز اربعین از مسیر میرعماد به سمت امامزاده حسین (ع) آغاز و تا نماز ظهر ادامه خواهد داشت.

دبیر مراسم دلدادگان حسینی قزوین افزود: سازمان اتوبوسرانی قزوین از ۵ نقطه شهر، مردم را برای حضور در مراسم پیاده روی دلدادگان حسینی به میدان میرعماد منتقل می‌کند.

جلیلوند اضافه کرد: مسجد امام حسن عسگری(ع) در شهرک کوثر، میدان دهخدا در محله مینودر، مسجد امام خمینی (ره) در غیاث اباد، پارک الغدیر در خیابان دانشگاه و مسجد جواد الائمه در محله راه آهن محل استقرار این اتوبوس‌ها است.

وی عنوان کرد: این اتوبوس‌ها ساعت ۸ صبح آماده انتقال مردم به میدان میرعماد هستند و زمان برگشت اتوبوس‌ها بعد از نماز ظهر و عصر است.

دبیر برگزاری مراسم دلدادگان حسینی در قزوین گفت: در حاشیه این مراسم برپایی مواکب را خواهیم داشت که تاکنون حدود ۴۰ موکب از هیئات و ظرفیت‌های مردمی اعلام آمادگی کردند.

وی در خصوص پویش مردمی «با چفیه می‌آییم» ادامه داد: در این پویش هر زائر با نمادی از فلسطین برای حمایت از مردم مظلوم غزه در مراسم پیاده‌روی دلدادگان اربعین شرکت می‌کند.

دبیر برگزاری مراسم دلدادگان حسینی افزود: در این اجتماع، سنت چهارپایه خوانی دبیر برگزاری مراسم دلدادگان حسینی در طول مسیر پیاده‌روی دلدادگان حسینی اجرا خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.