رییس پلیس راهور قزوین از محدودیت‌های ترافیکی شهر در روز برگزاری مراسم اربعین حسینی (ع) خبر داد.

سرهنگ علی آسیایی رییس پلیس راهور قزوین ضمن تسلیت ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) گفت: تمهیدات ترافیکی برای راهپیمایی جاماندگان اربعین حسینی (ع) در شهر قزوین با هدف آگاهی رانندگان تدوین و به تمام دستگاه‌ها ابلاغ شده است.

وی در خصوص مسیر راهپیمایی و محدودیت‌های ایجاد شده اضافه کرد: راهپیمایی روز اربعین از میدان میرعماد، خیابان نادری، میدان آزادی، خیابان پیغمبریه، خیابان شهدا تا امامزاده حسین (ع) برگزار خواهد شد و پارک و عبور خودرو از تمامی ورودی‌های کوچه‌ها و خیابان‌های منتهی به این مسیر در هر ۲ ضلع شرقی و غربی مسدود و محدودیت کامل اعمال می‌شود.

سرهنگ آسیایی ادامه داد: راهپیمایی در مرکز استان از ساعت ۹ صبح و در مسیر منتهی به مراسم راهپیمایی اجرا شده و از تردد وسایل نقلیه در این مسیر‌ها جلوگیری به عمل می‌آید، همچنین خودرو‌های پارک شده با استفاده از جرثقیل به پارکینگ منتقل خواهد شد.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان قزوین بیان کرد: تردد وسایل نقلیه به ویژه موتورسیکلت‌ها در طول مسیر راهپیمایی ممنوع است و ماموران راهنمایی و رانندگی با موتورسیکلت سوارانی که اقدام به تردد در محل برگزاری راهپیمایی می‌کنند، برخورد خواهد کرد.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان قزوین از شهروندان درخواست کرد تا برای حضور در مراسم راهپیمایی روز اربعین از وسایل نقلیه عمومی استفاده کرده و پلیس را در تامین نظم و امنیت ترافیکی مراسم یاری دهند.

برچسب ها: پلیس راهور ، اربعین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار