معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشگاه علوم پزشکی قزوین گفت: ۲۲ طرح عمرانی حوزه سلامت در قزوین با زیربنای ۱۲۱ هزار مترمربع نیمه تمام بوده که برای تکمیل آن به ۷۵ هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

عباس طالبیان معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشگاه علوم پزشکی قزوین ضمن اشاره به طرح‌های در دست اجرای این استان گفت: ۱۳ طرح با زیربنای هفت هزار و ۹۸ مترمربع در بخش بهداشت، هفت طرح درمانی با ۱۰۵ هزار و ۴۴۳ مترمربع زیربنا و همچنین ۲ طرح در بخش آموزشی و کمک آموزشی با زیربنای هشت هزار و ۹۰۰ مترمربع در دست اجرا قرار دارند.

وی، وضعیت پیشرفت فیزیکی طرح‌های یاد شده را از پنج تا ۹۷ درصد اعلام کرد و یادآور شد: تقویت زیرساخت‌های درمانی و تجهیزات پزشکی یکی از مهمترین اقدامات این دانشگاه برای تحول در حوزه سلامت است که در این خصوص تمام سعی خود را برای تکمیل شدن هر چه سریع‌تر آنها به کار گرفته ایم.

طالبیان تاکید کرد: خدماتی که این طرح‌ها ارایه خواهند کرد در سطح ملی بوده چرا که هموطنان دیگر شهر‌های کشور که در طول سال از این استان عبور می‌کنند، به ویژه در ایام تعطیلات و مناسبت‌های مختلف می‌توانند از خدمات یا شده در قالب این طرح‌ها نیز بهره‌مند شوند.

به گفته این مسئول، علاوه بر این تعداد از طرح‌های عمرانی، بسیاری از پروژه‌های دیگر نیز هم در بخش درمان و هم در حوزه آموزش و پژوهش دانشگاه علوم پزشکی در حال اجرا هستند که با تکمیل و بهره برداری از آنها وضعیت به مراتب بهتری را در ارایه خدمات درمانی استان شاهد خواهیم بود.

معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشگاه علوم پزشکی قزوین بیان کرد: میزان اعتبار مالی مورد نیاز برای طرح‌های آموزشی و کمک آموزشی دانشگاه علوم پزشکی قزوین نیز هزار و ۲۳۰ میلیارد ریال است که امیدواریم با تامین آن شاهد پایان عملیات اجرایی و بهره برداری از آنها باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار