هافبک آلمانی پس از یک سال حضور در بارسلونا به جمع سیتیزن‌ها بازگشت.

ایلکای گوندوغان هافبک آلمانی پس از یک سال بازی در بارسلونا با امضای قراردادی یک ساله به تیم سابقش منچسترسیتی پیوست.

گفته می‌شود انتقال گوندوعان به صورت رایگان انجام شده و او مبلغی نیز از بارسلونا به‌عنوان غرامت فسخ قرارداد دریافت نکرده‌است.  

گوندوغان پس از بازگشت به جمع سیتیزن هاگفت: هفت سال حضور در منچسترسیتی برای من زمان رضایت کامل بود، چه در زمین و چه در خارج از زمین و من به عنوان یک فرد و یک بازیکن رشد کردم، رابطه خاصی با هواداران سیتی ایجاد کردم و از موفقیت شگفت انگیزی برخوردار شدم. این یک دوره استثنایی در زندگی من بود. این فرصت برای بازگشت به اینجا بسیار معنی دارد.  

ایلکای گوندوغان

او ادامه داد: همه می‌دانند که من برای پپ احترام قائل هستم. او بهترین مربی جهان است و کار کردن با او هر روز شما را بازیکن بهتری می‌کند. شما دائما احساس چالش می‌کنید، که برای هر حرفه‌ای دقیقا همان چیزی است که شما می‌خواهید. نمی‌توانم صبر کنم تا دوباره با او کار کنم.

گوندوغان بیان کرد: در مورد هم تیمی هایم در سیتی چه بگویم آنها فوتبالیست‌های درجه یک جهانی هستند. من واقعاً خوشحالم که این شانس را دارم که در کنار آنها تمرین کنم و بازی کنم.

او خاطرنشان کرد: صادقانه بگویم، نمی‌توانم صبر کنم تا دوباره پیراهن سیتی را بپوشم.

ایلکای گوندوغان

این بازیکن ۳۳ ساله در تابستان ۲۰۲۳ و پس از قهرمانی در لیگ قهرمانان با سیتی، این تیم انگلیسی را به صورت آزاد به مقصد بارسلونا ترک کرد و در ۵۱ بازی برای بلوگرانا آمار ۵ گل و ۱۴ پاس گل را به ثبت رساند.

 هافبک آلمانی در دوره اول حضورش در این تیم انگلیسی ۳۰۴ بازی انجام داد و موفق به زدن ۶۰ گل و دادن ۳۸ پاس گل شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار