مسابقات پنج وزن اول رقابت‌های کشتی آزاد نوجوانان قهرمانی جهان در حالی برگزار شد که ۲ نماینده کشورمان به دیدار نهایی راه پیدا کردند.

مسابقات پنج وزن اول رقابت‌های کشتی آزاد نوجوانان قهرمانی جهان در حالی برگزار شد که ۲ نماینده کشور به دیدار نهایی، یک نفر به رده بندی و یک نفر به گروه بازنده‌ها رفتند.

مسابقات پنج وزن اول رقابت‌های کشتی آزاد نوجوانان قهرمانی جهان امروز جمعه در شهر امان اردن برگزار شد که در پایان مسابقات مقدماتی، امیرعباس علیزاده در وزن ۴۸ کیلوگرم و رضا افشار در وزن ۸۰ کیلوگرم به دیدار نهایی راه یافتند. ابوالفضل محمدنژاد در وزن ۱۱۰ کیلوگرم به دیدار رده بندی رفت و یاسین طیبی در وزن ۶۵ کیلوگرم در گروه بازنده ها حضور دارد.

نتایج نمایندگان کشورمان به شرح زیر است:

در وزن ۴۸ کیلوگرم امیرعباس علیزاده پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه ۹ بر ۲ آندره هوارسایا لوپز از پرو را مغلوب کرد و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت. وی در این مرحله مقابل ولادیسلاو کایداکوف از اوکراین با نتیجه ۶ بر صفر به برتری رسید و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. علیزاده در این دیدار با نتیجه ۶ بر ۴ از سد هنری اسلیکیان از آمریکا گذشت و به دیدار نهایی راه یافت. وی در دیدار پایانی با اولوگبک رشیداف از ازبکستان می‌رود.

در وزن ۵۵ کیلوگرم آرین مهرعلیزاده پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه ۶ بر ۳ و ضربه فنی مغلوب تاندژای وردیف از روسیه شد و با توجه به شکست این حریف مقابل حریف آمریکایی، مهرعلیزاده حذف شد.

در وزن ۶۵ کیلوگرم یاسین طیبی در دور اول با نتیجه ۱۴ بر ۵ مغلوب رستم جان کاخاروف از قرقیزستان شد و با توجه به حضور حریفش در دیدار نهایی، به گروه بازنده‌ها رفت. طیبی باید مقابل مبین زارعی از استرالیا قرار بگیرد و در صورت گذر از این حریف، در مبارزه بعدی با راتی روازشویلی از گرجستان پیکار کند و در صورت شکست این کشتی‌گیر راهی دیدار رده‌بندی خواهد شد تا در مقابل بک دولت آکیمجان از قزاقستان قرار بگیرد.

در وزن ۸۰ کیلوگرم رضا افشار در دور اول با نتیجه ۹ بر یک مقابل عمر ممدی از مقدونیه به پیروزی دست یافت. وی در دور بعد با نتیجه ۷ بر صفر مقابل آشاک هووانسیان از ارمنستان به برتری رسید و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه ۹ بر یک داریوس ساس از رومانی را شکست داد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. افشار در این مرحله با نتیجه ۸ بر صفر امیت شرلوک از آمریکا را شکست داد و به دیدار نهایی راه یافت. وی در این دیدار با نیکولوز مایسورادزه از گرجستان کشتی می‌گیرد.

در وزن ۱۱۰ کیلوگرم ابوالفضل محمدنژاد پس از استراحت در دور نخست، در دور بعد با نتیجه ۶ بر ۴ علی بایراموکوف از روسیه را مغلوب کرد و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت. محمدنژاد در این مرحله با نتیجه ۱۰ بر صفر مقابل جاگروب دهینسا از کاناد به پیروزی رسید و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله با نتیجه ۴ بر ۳ مغلوب یدیگه کاسیمبک از قزاقستان شد و به دیدار رده‌بندی رفت.

مسابقات رده‌بندی و نهایی اوزان فوق از ساعت ۱۸:۳۰ فردا شنبه برگزار می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار