مدیر امور شعب پست بانک در استان فارس بر همکاری و تعامل بین صداوسیمای فارس و پست بانک در راستای خدمت رسانی به مردم تاکید کرد.

مدیر امور شعب پست بانک در استان فارس، ضمن تبریک به دکتر رئوف برای انتصاب به سمت مدیرکل صداوسیمای استان فارس ابراز امیدواری کرد در دوران مدیریت دکتر رئوف تعامل و همکاری‌های پست بانک و صداوسیمای فارس در جهت منافع مردم افزایش یابد.

فاطمه دهقانی با بیان اینکه پست بانک گسترده‌ترین شبکه بانکی در کشور را دارد و در زمینه ارائه انواع تسهیلات بویژه اشتغالزایی، مسکن روستایی، ازدواج و فرزندآوری به مردم خدمات می‌دهد افزود: در ایام اربعین فروش ارز اربعین و ارائه تسهیلات برای دریافت ارز از جمله اقدامات پست بانک بوده است.

مدیرکل صداوسیمای فارس هم با قدردانی از تلاش‌های صورت گرفته از سوی پست بانک برای خدمت رسانی به مردم گفت: در سند تحول رسانه ملی به روستا‌ها به عنوان سلول زنده و مولد جامعه و به روستاییان به عنوان قشر پرتلاش و بلندهمت توجه ویژه‌ای شده است و صداوسیمای فارس با پست بانک به جهت ارائه خدمات به مردم بویژه روستاییان همکاری و تعامل داشته و خواهد داشت.

رئوف تاکید کرد صداوسیمای فارس به تمام دستگاه‌هایی که به مردم خدمت می‌کنند و در جهت رفاه و تسهیل امور مردم گام بر می‌دارند در چارچوب قانون و سیاست‌های رسانه ملی، خدمات رسانه‌ای ارائه می‌دهد.

مدیرکل صداوسیمای فارس ابراز امیدواری کرد تعامل و همکاری‌ها در جهت منافع مردم بین دو دستگاه افزایش یابد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار