رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی فارس با بیان اینکه فراخوان انتخاب آیات نهضت «زندگی با آیه‌ها» در استان اعلام شده است، آخرین مهلت شرکت در این طرح را ۱۰ شهریورماه سال جاری اعلام کرد.

سیدحمید موسوی گفت: این فراخوان از ۲۰ مردادماه جاری آغاز شده است که تا ۱۰ شهریورماه ۱۴۰۳ ادامه خواهد داشت.

او با بیان اینکه این فراخوان به منظور انتخاب ۱۰۰ آیه مأنوس در نهضت «زندگی با آیه‌ها» اعلام شده است، افزود: فعالان فرهنگی فارس می‌‎توانند در انتخاب ۱۰۰ آیه مأنوس از میان آیات پیشنهاد شده برای نهضت زندگی با آیه‌ها فرصت نقش‌آفرینی در گفتمان قرآنی کشور را برای خود رقم زند.

موسوی بیان کرد: دبیرخانه طرح زندگی با آیه‌ها برای مناسبت‌های پیش روی امسال در نظر دارد ۱۰۰ آیه را ملاک و شاخصه طرح قرار دهد لذا در مرحله اول ۲۰۰ آیه با کاربرد‌های اعتقادی، اخلاقی، اجتماعی و... انتخاب شده است.

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی فارس ادامه داد: از عموم فعالان قرآنی درخواست شده است که در پرس لاین وارد شده و آیات انتخابی را ملاحظه و اعلام کنند که از نظر آنها کدام آیات با گوش و ذهن عامه مردم آشناتر هستند و یا در کلام بخش قابل توجهی از جامعه استفاده می‌شوند.

او افزود: در نهایت با جمع‌بندی نظرات ۱۰۰ آیه شاخص برای برنامه‌های امسال انتخاب شده و مابقی آیات در مراحل بعد استفاده شوند. البته فعالان قرآنی می‌توانند چنانچه آیه یا آیات دیگری مد نظر دارند که معروف هستند، اما در این ۲۰۰ آیه قید نشده‌اند، را پیشنهاد دهند.

موسوی یادآور شد: برای این طرح جوایزی نظیر کمک هزینه سفر به کربلای معلی برای یک نفر، کمک هزینه سفر به مشهد مقدس برای ۳ نفر و جوایز نقدی برای ۱۰ نفر تدارک دیده شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار