صباغیان گفت: خیلی وقت‌ها در دادگاه‌ها حق مردم ضایع می‌شود و برخورد شایسته نمی‌شود و وزارت دادگستری آن چابکی و پویایی لازم را ندارد.

محمدرضا صباغیان بافقی، نماینده ابرکوه، بافق، بهاباد، خاتم و مهریز در مجلس و موافق وزیر پیشنهادی دادگستری گفت: آقای رحیمی سابقه روشنی دارد و کمیسیون مربوطه او را تایید کرده است. ما سعه صدر وی را دیدیم. برنامه‌هایی اعلام شد، اما آقای رحیمی از شما انتظاراتی داریم و البته به شما رای می‌دهیم. مهمترین رسالت وزارت دادگستری رابطه بین قوه مقننه و قضاییه است و به نحوی نقش پاسخگویی به نمایندگان و مردم را دارد که متاسفانه این نقش به خوبی ایفا نمی‌شود. 

وی افزود: خیلی وقت‌ها در دادگاه‌ها حق مردم ضایع می‌شود وبرخورد شایسته نمی‌شود و وزارت دادگستری آن چابکی و پویایی لازم را ندارد.

نماینده موافق وزیر پیشنهادی دادگستری ادامه داد: سازمان تعزیرات نتوانسته انتظارات مردم را برآورده کند. نظارت بر بازار نیست. یک جنس یا یک کالا در خیابان‌های مختلف قیمت‌های متفاوت دارد و از همه بالاتر جراتی است که متخلفین دارند. اینها ضعف‌هایی است که باید اصلاح شود. کارکنان سازمان تعزیرات از حقوق کم می‌نالند لذا باید اینها راضی شوند و موارد اصلاح شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار