سعید محمد در پیامی نوشت؛ نمایندگان دست پزشکیان را به گرمی بفشارند تا دولت چهاردهم هرچه سریعتر و با پشتوانه قوی مستقر شود.

سعید محمد فرمانده سابق قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا در پیامی با اشاره به تحقق وعده رئیس جمهور برای تشکیل دولت وفاق ملی، نوشت که اکنون نوبت مجلس است تا به کل وزرای پیشنهادی رئیس جمهور رأی مثبت دهد.

 متن پیام فرمانده سابق قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء در شبکه اجتماعی ایکس به شرح زیر است:

دکتر پزشکیان به وعده خود در مورد تشکیل کابینه ‎وفاق ملی جامه عمل پوشاند و وزرایی از طیف‌های سیاسی مختلف مبتنی بر شایسته سالاری به مجلس محترم معرفی کرد. صرف نظر از اینکه بعضا وزرای پیشنهادی ممکن است نقاط ضعفی داشته باشند، ولی آنچه مهم می‌باشد این است که برای ایجاد اعتماد متقابل اکنون نوبت مجلس است تا به کل وزرای پیشنهادی ایشان رأی مثبت دهد.

انشاالله فضای همدلی بین دولت و مجلس نوید دهنده فصلی نو در مناسبات سیاسی کشور در جهت حل مشکلات مردم خواهد بود؛ لذا از نمایندگان محترم مجلس می‌خواهم این شرایط را مغتنم شمرده و نگذارند تندرو‌ها از هر دو طرف بر این فضای مثبت خدشه وارد نمایند.

به نفع کشور و مردم است که نمایندگان دست پزشکیان را به گرمی بفشارند تا دولت چهاردهم هرچه سریعتر و با پشتوانه قوی مستقر شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۹ ۲۹ مرداد ۱۴۰۳
سمت می خواهی؟؟
بله ، سیاسیون و مسولان در هر رده ای دست همدیگر را می فشارند چرا که گوشت هم را بخورند اما استخوان همدیگر را دور نمی اندازند ، دیدیم دست حسن روحانی را هم بفشاردند اما او کاری کرد هم دست بعضی ها را در پوست گردو قرار داد و از طرفی به ریش مردم خندید .
آخرین اخبار