نماینده مجلس گفت: آقای پزشکیان کشور ما در یک اتفاق بسیار ناگواری رئیس‌جمهور خود را از دست داد و مردم و جنابعالی با اعتقاد و ایمانی که به بیانات امیرالمومنین (ع) داشتیم در این راه پا نهادیم.

رضا جباری در موافقت با وزرای پیشنهادی دولت چهاردهم گفت: ما به ساده‌زیستی شما یقین داریم. مردم هم به ایمان شما پاسخ مثبتی دادند و به رهبر انقلاب و خون شهدا لبیک گفتند.

جباری ادامه داد: با توجه به مشکلاتی که امروز بابت عملکرد مسولین بود مردم ۵۰ درصد پای صندوق آمدند. هدفمان کمک به شما و کابینه شماست تا هرچه سریع‌تر کابینه شما تشکیل شود. 

به گفته وی  امروز در اقصی نقاط کشور از بیکاری، معیشت و بهداشت رنج می‌برند. اینکه برنامه بنویسیم در مدت کوتاه کار کارشناسی نیست.

نماینده مجلس دوازدهم ادامه داد: موافقیم برنامه‌ها طبق اصول پیش برود و بنده با شما هم عقیده هستم که اگر مشکلات وجود دارد به‌دلیل عدم اجرای قوانین است. اگر جوانان ما پس از مدت طولانی در پایان درس‌های خود کشور را ترک می‌کنند بابت این است که وزارت بهداشت در این سال‌ها تخلف کرده است.

جباری افزود: مروز به یقین به شما می‌گویم ۸۵ درصد درمان در بخش دولتی براساس انفاق است. آقای پزشکیان برنامه‌هایی به ما داده شده است. با توجه به بیانات رهبر انقلاب ما در کنار شما خواهیم بود و کمک خواهیم کرد و به یقین می‌دانم جایی که محقق نشده را محقق می‌کنید لذا انتظار داریم که ضامن اجرای قوانین در وزارتخانه‌ها باشید. ما موفقیت شما را موفقیت نظام می‌دانیم و در ایران عزیر شیعه و سنی نداشتیم و همه برادر هستیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار