نماینده مردم مرند در مجلس از دولت خواست تا با استفاده از روش‌های علمی و تخصصی برای رفع مشکلات اقتصادی کشور ورود پیدا کند.

حبیب‌زاده نماینده مردم مرند در مجلس شورای اسلامی گفت: ملت شریف ایران امروز، سرآغاز فعالیت سیاسی مجلس دوازدهم است. امروز را باید اولین برگ از شناسنامه همکاری با دولت دوازدهم دانست. امروز به عنوان مهمترین رای مجلس ثبت خواهد شد. 

وی افزود: اولین رای ما در مجلس، اگر رای به تعامل با دولت باشد می‌تواند سرآغاز همکاری برای حل مشکلات مردم در چهارسال بعدی باشد. انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم فرصتی برای بازنگری در روش‌ها بود. 

نماینده مردم مرند در مجلس از دولت خواست تا با استفاده از روش های علمی و تخصصی برای رفع مشکلات اقتصادی کشور ورود پیدا کند.

این نماینده موافق مجلس ادامه داد: علیرغم همه مشکلات معیشتی مردم باز به میدان آمدند تا فرصتی تازه به مسئولان برای حل مشکلات بدهند. امروز در حوزه برق دچار مشکل هستیم، سرمایه‌های مردم در بورس نابود شده و با فقر درگیر هستیم  و این مسائل به دلیل فرصت سوزی‌های قبل است، اگر بازهم فرصت‌سوزی کنیم همه ما در برابر وضع آینده مسئول هستیم. از امروز باید برای آینده فکری کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار