نماینده جهرم گفت: ستار هاشمی در دانشگاه علم و صنعت رتبه اول را کسب کرده و عضو هیئت علمی دانشگاه شیراز است.

رضایی کوچی در موافقت با وزیر پیشنهادی ارتباطات گفت: با توجه به شناختی که از آقای ستار هاشمی دارم خانواده وی در استان فارس زندگی می‌کند و به رشد و تعالی ایران کمک می‌کنند. برای موفقیت سه موضوع است که باید به آن توجه کنیم.

رضایی کوچی افزود: هاشمی در دانشگاه علم و صنعت رتبه اول را کسب کرده و عضو هیئت علمی دانشگاه شیراز و یکی از ۱۰ متفکر برتر هوش مصنوعی و در زمره دو درصد دانشمندان جهانی است.

نماینده جهرم اظهار کرد: وی از کارشناسی تا مدیرکل و معاونت این وزارتخانه را برعهده داشت و باید برنامه‌ریزی را باید به فردی بدهیم که از همان حوزه باشد.

او ادامه داد: بهتر از هر کسی چالش‌های وزارت ارتباطات را می‌شناسد و راهکار حل آن را می‌داند. دنیا با سرعت به آینده پیش می‌رود و جهان امروز با یک دهه قبل قابل مقایسه نیست و دنیای دیجیتال طوری با ما عجین شده که اینترنت بخش لاینفک زندگی بشر شده است. با افزایش بشر و نیاز به صرفه‌جویی راهی جز استفاده از فضای مجازی نیست.

نماینده مجلس گفت: هوش مصنوعی همه مرز‌ها را بهم زده است. موضوع دیگر عملکرد افراد است. مهمتر از برنامه کارنامه افراد است و باید سوابق هاشمی را بررسی کنیم.

وی ادامه داد: فردی که بتواند رتبه بالا کسب کند نشان از توانمندی و خلاقیت دارد و این می‌تواند بنای قابل قبولی باشد که از جوانترین عضو کابینه حمایت کنیم. خبر‌هایی که از تشکل‌های دانشگاهی و در فضای مجازی به گوش ما می‌رسد حمایت از وی به معنای حمایت از جوانان است. سن وی باعث شده تا سن کابینه کاهش پیدا کند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار