نماینده مردم آباده به تشریح دلایل موافقت خود با کلیات کابینه پیشنهادی دولت چهاردهم پرداخت.

رحیم زارع نماینده مردم آباده در موافقت با اصول کلی برنامه‌های دولت چهاردهم اظهار کرد: ما امروز کنار یکدیگر هستیم که به برنامه‌های کابینه دولت اعتماد کنیم. در جهان کنونی که آشفتگی اقتصادی و پدیده تروریسم حوزه‌های مختلف را تحت تاثیر خود قرار داده‌اند باید مسیر درست را در پیش بگیریم.

زارع متذکر شد: کسری هدفمندی یارانه‌ها و آسیب پذیری بودجه در برابر شوک‌های قیمتی و عدم مولدسازی دارایی‌های دولت از جمله مسائلی است که باید به آن توجه شود. افزایش بی‌رویه مهاجران غیرقانونی به کشور و بحران آب و برق نیز باید مورد توجه قرار گیرد. 

نماینده مردم آباده تاکید کرد: بحث امروز کشور آقای پزشکیان نیست بلکه بحث خواسته‌های یک ملت است. قطعاً کابینه نکات مثبت و منفی بسیاری دارد، اما نکات مثبت آن بیشتر است. هفته پیش برنامه پیشنهادی وزرا را دیدیم و شنیدیم و لذا دلیلی که بشود این کابینه را رد کرد مشاهده نمی‌کنم. 

وی گفت: انتخاب وزرای پیشنهادی بدون نگاه حزبی بوده است و لازم است که جامعه را از دو قطبی شدن باز داریم. وزرای پیشنهادی حوزه‌های سیاسی افراد بسیار با سابقه و مناسبی هستند و به نظر می‌رسد که مجموعه کابینه با شعار‌ها و نگرش رئیس جمهور همخوانی دارد. 

زارع متذکر شد: از همکاران عزیزم خواهش می‌کنم که به کلیت برنامه‌های رئیس جمهور رای موافق بدهند. اگر در آینده یک وزیر ناتوان بود می‌توانیم او را استیضاح کنیم چرا که مجلس یک دستگاه نظارتی است. 

نماینده مردم آباده گفت: انشاالله که رئیس جمهور و کابینه ایشان در جهت بهبود معیشت مردم و اشتغال جوانان که حداقل خواسته مردم است گام بر خواهند داشت. از رئیس دولت تشکر می‌کنم که چنین کابینه منسجمی را معرفی کرده است و انشاالله که همکاران دولت را همراهی کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار