نماینده موافق کابینه پیشنهادی دولت چهاردهم گفت: دولت وفاق ملی دولت اقوام نیست بلکه برای رسیدن به برنامه‌هاست.

علی بابایی کارنامی، نماینده موافق کابینه پیشنهادی دولت چهاردهم اظهار کرد: شهید سلیمانی و شهید رئیسی بسیاری از شاخص‌های کشور را افزایش دادند. دولت وفاق ملی دولت اقوام نیست بلکه دولت وفاق ملی برای رسیدن به برنامه‌هاست.

وی افزود: مگر قرار نشد راه رئیسی برای رسیدن به اهداف ادامه پیدا کند که پزشکیان صادقانه آن را ادامه داد. در سال‌های گذشته شاهد اسراف روسای جمهور بودیم حال که رئیس جمهور راه وفاق را دنبال می‌کند. چرا از او حمایت نکنیم. کارگران به معنای واقعی باعث هویت بخشی جامعه هستند. برنامه هفتم هماهنگی بین سایر قوا و تداوم دولت با سایر قواست. وفاق و همدلی در کابینه رعایت شده است.

نماینده موافق کابینه پیشنهادی دولت چهاردهم همچنین گفت: رهبری فرمودند اولویت دولت چهاردهم مسائل اقتصادی است. از همین جا به عنوان یک شمالی و مازندرانی تشکر می‌کنم که در انتخاب کابینه به دو الی سه عضو از مازندران توجه کردند. می‌گویند آقای پزشکیان برنامه ندارد مگر برنامه هفتم برنامه نیست. آقای پزشکیان می‌داند توجه به حقوق کارگران و بازنشستگان کشوری و لشکری مهم است. ما با یکدیگر همسرنوشت هستیم.

وی گفت: امروز مجلس و دولت همزمان هستند و باید چهار سال بعد به مردم پاسخ دهیم. طرح ساماندهی کارکنان دولت با اولویت انجام شود. اقتصاد دریاپایه و توجه به معیشت مردم و توزیع عادلانه ثروت همگی برنامه دارد. مبارزه با فقر مطلق و توجه به مستمری بگیران و توجه به حقوق معلولان و ایثاگران و توجه به صندوق‌های بازنشستگی و تراز شدن انرژی باید تا پایان برنامه هفتم انجام شود.

علی بابایی کارنامی افزود: ارزان کردن نهاده‌های دامی و پرداختن به مشکلات فرهنگیان و زنان و رشد اقتصادی ۸ درصد ۲۵۰ میلیارد دلار نیاز به سرمایه‌گذاری دارد. لذا کار آقای پزشکیان درست‌ترین کار است و باید از او حمایت کنیم. مقابله با بانکداری فسادزا از توقعات مردم است. توجه به فرمایش رهبر انقلاب فصل‌الخطاب است. حمایت جدی از برنامه هفتم، مشروعیت دادن به مردمی که صدای رسا ندارند، است. پزشکیان ثابت کرده با مردم است. تعامل با سایر قوا بسیار مهم است لذا باید همه با هم باشیم. این موارد به این معنی نیست که همه وزرا خوب هستند برخی جا‌ها رای ندهیم کمک به شماست. ما خط آمادگی دفاع از شما هستیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار