ژنرال بازنشسته ارتش رژیم صهیونیستی تصمیم نخست‌وزیر این رژیم برای ترور شهیدان «هنیه و «فواد شکر» را اشتباه خواند.

به نقل از شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی، «اسحاق بریک» گفت که نتانیاهو پیامد‌های خطرناک تصمیم‌ها و اقدامات خود را پیش‌بینی نکرده بود.

وی با ادعای اینکه نتانیاهو اقداماتی را بر خلاف موضع و خواست آمریکا انجام داده است، افزود: از دیدگاه رئیس‌جمهوری آمریکا، نتانیاهو که با اقدامات خود باعث ایجاد تنش در منطقه شده است، به پیامد‌های خطرناک این اقدامات فکر نکرده بود.

بریک گفت: آخرین تصمیم اشتباه نتانیاهو، ترور هنیه و فواد شکر در زمان غیرمناسب بود که آتش جنگ را در غرب آسیا روشن کرد.

وی پیشتر به «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر این رژیم درباره همراهی نکردن با سیاست‌های «جو بایدن» رئیس‌جمهوری آمریکا هشدار داده و گفته بود: اگر نتانیاهو به (خواست) رئیس‌جمهور بایدن پاسخ مثبت ندهد و با او همراهی نکند، ما در نبرد تنها خواهیم ماند. ارتش ما توان پیروزی کامل به تنهایی را ندارد و نجات و بقای اسرائیل زیر سوال خواهد رفت.

«اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی حماس که برای حضور در مراسم تحلیف ریاست جمهوری دکتر مسعود پزشکیان به تهران آمده بود، بامداد روز چهارشنبه ۱۰ مرداد به شهادت رسید.

«فواد شکر» از فرماندهان برجسته حزب الله لبنان نیز یک روز قبل در حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به جنوب این کشور ترور شد و به شهادت رسید.

در پی شهادت اسماعیل هنیه و فواد شکر، مقامات و مسئولان ارشد محور مقاومت اعلام کردند که انتقام خون این شهیدان فرمانده را از رژیم صهیونیستی خواهند گرفت.

اضطراب و آشفتگی روانی رژیم اسرائیل از پاسخ حتمی ایران به ترور اخیر شهید «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس و واکنش مقاومت اسلامی لبنان به ترور شهید «فواد شکر» فرمانده ارشد خود روز به روز افزایش می‌یابد.

رادیو رژیم صهیونیستی اعتراف کرده که بعد از ترور شهید هنیه نوعی انتظار همراه با ترس و وحشت صهیونیست‌ها را در برگرفته و آنها هر لحظه منتظر پاسخ به این عملیات ترور هستند.

منبع: ارنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار