الاسدی در گفتگوی زنده تلویزیونی آخرین مواضع مقاومت اسلامی عراق در خصوص تحولات منطقه را تشریح کرد. 

 رئیس شورای سیاسی جنبش نُجَباء در گفتگو با شبکه تلویزیونی "السومریه" عراق، ضمن تبیین بیانیه اخیر کمیته هماهنگی گروه‌های مقاومت عراقی مبنی بر اینکه هرگونه تعدی اشغالگران به از سرگیری اقدامات مقاومت برای بیرون راندن آنان خواهد انجامید، تاکید کرد: همه گروه‌های مقاومت عراق اتفاق‌نظر دارند که آمریکا باید اخراج شود.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی نمایندگی نُجَباء در ایران، شیخ «علی الاسدی» با انتقاد از انفعال و ناتوانی حاکمیت عراق در رسیدن به راه‌حلی برای مشکل حضور نیرو‌های بیگانه در خاک این کشور، خاطرنشان ساخت: وزارت خارجه ما آمریکایی‌ها را دوست می‌پندارد، حال آنکه ملت عراق آنها را دشمن تلقی می‌کند.

وی در ادامه خبر داد که ضربه اخیر به پایگاه "عین‌الاسد" توسط یکی از یگان‌های مقاومت عراقی به اشغالگران آمریکایی وارد شده که این گروه به‌دلیل برخی ملاحظات تاکتیکی، از پذیرش رسمی مسئولیت حمله خودداری کرده است.

عضو ارشد نُجَباء در پاسخ به سوال مجری راجع‌به نحوه فعالیت شیخ «اکرم الکعبی» (دبیرکل جنبش) با توجه به تهدید‌های موجود، تصریح کرد: او هدف اصلی دشمن در عراق است و همین باعث شده که تحرکاتش در سایه سلسله تدابیر امنیتی ادامه داشته باشد.

الاسدی همچنین درباره واکنش جمهوری اسلامی به ترور شهید هنیه در تهران، گفت: از نگاه ما، پاسخ ایران هم‌تراز با تجاوزی است که در خاکش صورت پذیرفته و بنابراین، ضربه‌ای حساب‌شده و تاثیرگذار خواهد بود.

وی در پایان این گفتگوی تلویزیونی اعلام کرد: جنبش مقاومت اسلامی نُجَباء در عملیات خونخواهی شهدای فلسطین و لبنان مشارکت خواهد داشت و حتی آمادگی کامل دارد که نیرو‌های خود را عازم غزه کند و در آنجا با اشغالگران بجنگد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۳ ۲۴ مرداد ۱۴۰۳
دروغ
آخرین اخبار