حدادی گفت: در حال حاضر ۶۰ درصد شبکه ملی اطلاعات اجرایی شده و وزیر پیشنهادی ارتباطات تاکید کرد که شبکه ملی اطلاعات باید به‌صورت کامل اجرایی شود.

علی حدادی عضو هیئت‌رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در تشریح نشست امروز (سه‌شنبه، ۲۳ مرداد) این کمیسیون با حضور ستار هاشمی وزیر پیشنهادی ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: یکی از موضوعات بررسی شده در این نشست وضعیت اجرای شبکه ملی اطلاعات بود که در حال حاضر ۶۰ درصد این شبکه اجرایی شده است و وزیر پیشنهادی نیز تاکید کرد که شبکه ملی اطلاعات باید به صورت کامل اجرایی شود.

نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در مجلس بیان کرد: اجرای فیبر نوری از دیگر برنامه‌های وزیر پیشنهادی ارتباطات و فناوری اطلاعات بود؛ برای اجرای این پروژه اعتبارات مناسبی در بودجه پیش‌بینی شده است.

وی با اشاره به برنامه هاشمی برای پیشرفت اقتصاد دیجیتال اظهار کرد: این موضوع یکی از محوری‌ترین برنامه‌های وزیر پیشنهادی ارتباطات است؛ آقای هاشمی بر اجرای قانون دوام نیز تاکید کرد.

حدادی درباره صحبت وزیر پیشنهادی درخصوص فیلترینگ ادامه داد: آقای هاشمی بیان کرد که براساس سیاست‌های کلی عمل می‌کند.

وی در ادامه به این نکته نیز اشاره کرد که مردم از سازوکار فعلی رضایت ندارند.

عضو هیئت‌رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اشاره به صحبت اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس، بیان کرد: اعضای کمیسیون صنایع بر افزایش سرعت اینترنت تاکید داشتند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۲ ۲۳ مرداد ۱۴۰۳
مجلس شورای اسلامی متأسفانه از سال 1359 تاکنون به تعهدات خود در قبال رزمندگان، ایثارگران و هم جانبازان به‌خوبی عمل نکرده‌است چرا؟
با تشکر پیغام شما ثبت گردید
آخرین اخبار