سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: به نظر می‌آید آقای دنیامالی ظرفیت‌ها، تجربه و توان لازم برای اداره وزارت ورزش و جوانان را دارد.

احمد راستینه سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان درباره نتایج ورزشکاران کشورمان در المپیک ۲۰۲۴ پاریس گفت: براساس کار دقیقی که در سنوات گذشته انجام دادیم پیش‌بینی کردیم فدراسیون‌هایی که توان مدال‌آوری در المپیک را دارند فدراسیون‌هایی هستند که تجارب گذشته نشان داده هرگاه با برنامه در المپیک حضور یافتند موفق بودند ازجمله فدراسیون‌های کشتی و تکواندو که این دو فدراسیون در این دوره نشان دادند جور اصلی کاروان المپیک ما را برعهده گرفتند و کار بزرگی کردند.

وی ادامه داد: اینکه هر چهار ورزشکار ما در تکواندو به روی سکو بروند و در کشتی فرنگی و آزاد همه گزینه‌ها مدعی قهرمانی باشند نشان می‌دهد که این فدراسیون‌های دارای برنامه بودند.

نماینده مردم شهرکرد در مجلس اظهار کرد: واقعیت این است که بسیاری از فدراسیون‌ها برنامه ندارند لذا باید دو کار را انجام دهیم و فدراسیون‌های دارای برنامه را را به صورت جدی، تقویت و حمایت کنیم و در اساسنامه فدراسیون‌های فاقد برنامه که جزو رشته‌های المپیکی ما هستند تجدیدنظر صورت گیرد و باید یک راهبری جدی‌تری در این فدراسیون‌ها اتفاق بیفتد.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس درباره وزیر پیشنهادی ورزش گفت: به نظر می‌آید آقای دنیامالی وزیر پیشنهادی وزارت ورزش و جوانان ظرفیت‌ها، تجربه و توان لازم برای اداره این وزارتخانه را دارد و امیدواریم که برنامه‌هایش با حوزه تحول در حوزه ورزش به مجلس ارائه شود. 

راستینه با بیان اینکه جلسه خوبی با وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان در کمیسیون فرهنگی مجلس داشتیم، بیان کرد: نمایندگان کمیسیون فرهنگی نسبت به دغدغه‌هایی که داشتند، پاسخ گرفتند البته ما در کمیسیون فرهنگی در جلسه دیگری خدمت آقای دنیامالی وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان خواهیم بود تا بیشتر درباره چالش‌های پیش روی این وزارتخانه صحبت شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار