معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری همدان گفت: تسهیلات بانک‌ها کم است و جوابگوی نیاز واحد‌های تولیدی نیست و پرونده‌های زیادی در بانک‌ها معطل تسهیلات هستند.

اسدالله ربانی‌مهر در بازدید از واحد‌های تولیدی شهر همدان از سه واحد تولیدی کارگاه خیاطی، زغال صنعتی و تولید و توزیع نهال زعفران در شهر همدان و جورقان، اظهار کرد: مهم‌ترین درخواست واحد‌های تولیدی، نیاز به تسهیلات، کمبود نیروی کار، بیمه، و بازار خرید محصولات است که باید دستگاه‌های متولی همکاری بیشتری با واحد‌های تولیدی در راستای رونق تولید داشته باشند.

 معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری همدان یادآور شد: تسهیلات کمک بزرگی به حل مشکل نقدینگی، خرید مواد اولیه و توسعه واحد‌های تولیدی است، اما متأسفانه مبلغ تسهیلات کم است و باید از اعتبارات کشوری و ملی برای استان جذب شود.

وی افزود: تسهیلات مشاغل خانگی، تبصره ۱۶ و تبصره ۱۸ شهرستان همدان بالای ۱۰۰ درصد جذب شد، اما متأسفانه مبلغ تسهیلات کم بود و واحد‌های زیادی موفق به دریافت تسهیلات نشدند.

وی خاطرنشان کرد: سال ۱۴۰۲، شهرستان همدان ۱۲۸ درصد جذب تسهیلات مشاغل خانگی، رتبه اول تسهیلات گلخانه‌ها و بالای ۱۰۰ درصد جذب اعتبارات اشتغالزایی داشته است.

 

برچسب ها: فرمانداری ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار