مدیرعامل شرکت گاز استان همدان گفت: ۴۰ هزار دستگاه کنتور گاز با ظرفیت‌های مختلف، از ابتدای امسال تاکنون در استان بازرسی و پایش شده است.

مجید الهیاری با بیان اینکه این اقدام در راستای انطباق اقلام و کالا‌های تخصصی گازرسانی با استاندارد‌های مشخص شده انجام گرفته است، گفت: در این مدت در راستای سازگاری کالا‌های تخصصی گازرسانی با استاندارد‌های مرجع، فرآیند بازرسی کالا شامل قبل، هنگام و پس از ساخت لوله‌های فلزی انجام شد.

او گفت: در این مدت یک هزار و ۴۶ عدد انواع شیرآلات، سه هزار و ۳۷۴ عدد اتصالات فولادی و پلی‌اتیلن، بیش از ۷۰ هزار عدد انواع کنتور‌های دیافراگمی و رگولاتور، نوار عایق‌کاری و ۵۵۱ عدد انواع اقلام ایستگاهی تصحیح‌کننده کنتور اصلاح شد.

مدیرعامل شرکت گاز استان همدان گفت: همچنین تعدادی المنت فیلتر، شات آف و ۸۱ قلم انواع کالا‌های برگشتی پیمانکاران به انبار کالای شرکت گاز استان منتقل شده است.

الهیاری به بازرسی بیش از ۲۸ هزار دستگاه رگولاتور در ظرفیت‌های مختلف برای دیگر شرکت‌های گاز استانی در طول ماه‌های اخیر اشاره کرد و گفت: در این مدت از هفت مورد طرح اجرایی نیز بازدید و بازرسی فنی انجام شده است.

برچسب ها: شرکت گاز ، گازرسانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.