نماینده مردم شهرستان‌های بهار و کبودرآهنگ در مجلس شورای اسلامی گفت: یک ناحیه صنعتی مختص به نساجی غرب کشور در محدوده کبودراهنگ ساخته می‌شود .

فتح الله توسلی  بیان کرد: فعال کردن نواحی صنعتی اورقین و شیرین‌سو و توسعه مشاغل خانگی و بحث کارخانه نساجی از جمله برنامه‌ها و اولویت‌های بنده بوده که در همین رابطه برای احداث و اجرای ناحیه صنعتی نساجی در کبودراهنگ با توجه به پتانسیل و ظرفیت‌های منطقه با جدیت پیگیر اجرای زیر ساخت‌های این پروژه از جمله تأمین برق مورد نیاز و توسعه زیر ساخت‌های دیگر مورد نیاز آن هستیم.

توسلی اظهار کرد: با فراهم‌سازی زیر ساخت‌های لازم یک ناحیه صنعتی مختص به نساجی غرب کشور در محدوده کبودراهنگ احداث می‌شود که بتوانیم زنجیره نساجی از جمله نخ‌ریسی، پارچه بافی و... را با وجود خیاطان توانمند در منطقه ایجاد کنیم.

وی در ادامه با اشاره به پیشرفت فیزیکی ۵۰ درصدی پروژه اورژانس بیمارستان کبودراهنگ، تصریح کرد: پروژه درمانگاه شیرین سو نیز دارای ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی بوده، ضمن اینکه پروژه درمانگاه سیمین تکمیل شده و تا حدودی تعمیر و تجهیز آن باقی مانده که این امر نیز در حال انجام است.

نماینده مردم شهرستان‌های بهار و کبودراهنگ در مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به پروژه سالن ورزشی مهاجران، گفت: این پروژه از حدود ۲۰ سال پیش به‌صورت نیمه‌کاره باقی مانده بود که با اختصاص اعتبارات لازم عملیات اجرایی این پروژه نیز آغاز شد، ضمن اینکه پروژه زمین چمن مهاجران و صالح‌آباد نیز فعال شده‌اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.