سید جواد طاهری بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون گفت: مهم‌ترین بخش ورود جوان‌ها به عرصه بازیگری و هنر این است که هدفمند باشند و جوگیر نشوند.

سید جواد طاهری بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون درباره فعالیت اخیر خود گفت: درحال حاضر یک سریال جدید با دوست عزیزم سید علی هاشمی دارو و قرار است از پایان مرداد ماه مشغول کار شویم و یک سریال هم به نام «مهیار عیار» آماده پخش است که به زودی پخش خواهد شد.

وی درباره سریال «مهیار عیار» بیان کرد: سریال «مهیار عیار» کار سید جمال سید حاتمی است. این داستان یک عیار و راهزن است که در زمانی یک اشتباهی می‌کند و محکوم به اعدام می‌شود، اما فرصتی را طلب می‌کند تا بتواند رضایتی را بگیرد و برگرد. در مسیر رضایت اتفاقاتی شامل حال او می‌شود و چون قبول نمی‌کنند تا فرصتی برای تاخیر در اعدام داشته باشد یک نفر ضامن او می‌شود و او را ضمانت می‌کند که اگر رفت و برنگشت جان این فرد در ازای ضمانت برگشت این عیار از دست برود.

طاهری در پاسخ به این سوال که شخصیت شما در سریال مهیار عیار چیست؟ گفت: در سریال مهیار عیار شخصیت من اسماعیل سقا است. این شخصیت در طول داستان اسماعیل سقا جزء عیاران بوده  و کم کم متحول می‌شود.

وی در سخنانی به افرادی که می‌خواهند وارد عرصه بازیگری شوند را پند داد و گفت: بنظرم مهم‌ترین بخش این قضیه  که جوانان می‌خواهند وارد عرصه هنر و بازیگری شوند این است که دوستان عزیز چشمشان را باز کنند و اگر قرار است کار کنند هدفمند باشند و جوگیر نشوند. تاکید دارم که جوانان به اقتضای سن‌شان در سنین جوانی است که به این نوع حرفه‌های بازیگری و هنر علاقه‌مند می‌شوند.

وی تاکید کرد: آموختن، آموزش یا هرچیز دیگری که در زمینه هنر و بازیگری است برای افرادی که در این حوزه فعال هستند لازم است و این نیست که هر فردی اگر امروز دانشگاه رفت فردا بتواند کارگردانی کند و کنار گروه‌های حرفه‌ای به عنوان دستیار سه، چهار یا به عنوان بازیگر کنار دست در صحنه بیاید و برود؛ زیرا این موارد باعث می‌شود دانش کنار تجربه یک خروجی خوب داشته باشد. لذا توصیه ام به دوستان این است که در این حرفه عجول نباشند و عجله نکنند و به قول استاد سمندریان بگذارند این کشکی که در دهان می‌گذارند خیس بخورد و نخواهند خیلی سریع آن را گاز بزنند.

خبرنگار: زهرا بالاور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار