رئیس ساترا گفت: سکو‌های صوت و تصویر فراگیر مدل‌هایی را برای اکران پیشنهاد دادند، که یک مدل این است که محتوایی که هنوز منتشر نشده است، به صورت رایگان اکران شود.

نشست خبری سومین نمایشگاه ملی رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر ایران (رصتا) با حضور سعید مقیسه، رئیس ساترا در سالن جلسات ساترا برگزار شد.

زمان برگزاری نمایشگاه «رصتا» از ۲۶ تا ۲۹ شهریور ماه در مصلی امام خمینی (ره) خواهد بود. افتتاحیه نمایشگاه ساعت ۱۰ صبح روز ۲۶ شهریور است و اختتامیه نمایشگاه بعدازظهر ۲۹ شهریور خواهد بود. در این نمایشگاه همانند سال‌های گذشته سکو‌های دارای مجوز از ساترا، مجامع صنفی، شرکت‌های مرتبط، سازمان‌ها و ... خواهد بود‌.

به گفته رئیس ساترا، از اهداف برگزاری نمایشگاه «رصتا» می‌توان به ایجاد همگرایی و هم‌افزایی بین فعالین و ذی‌نفعان و حمایت‌کنندگان سکو‌های صوت و تصویر فراگیر، حمایت‌های مادی و معنوی از سکو‌های صوت و تصویر فراگیر، ایجاد فرصت برای توسعه سکو‌های صوت و تصویر و صنایع کوچک اشاره کرد. 

مقیسه ادامه داد: برقراری امکان ارتباط مستقیم کاربران و مخاطبین با مسئولین رسانه‌ها، جلب حمایت‌های دولتی و رسانه ملی از سکوها، ارتباط با متخصصان حوزه رسانه، شناسایی ظرفیت‌های بالقوه و بالفعل فعالین و زنجیره ارزش آفرینی رسانه‌ها، انتقال تجربه، اطلاع‌رسانی از آخرین دستاورد‌های حوزه رسانه، جریان‌سازی از آخرین دستاورد‌های حوزه رسانه، جریان‌سازی و بسترسازی برای تولید و توسعه محتوای سالم و مفید و ایمن، ایجاد فضای رقابت رسانه‌ای بین تولیدکنندگان، توزیع‌کنندگان خدمات و محتوای رسانه‌ای در جهت ارتقاء کیفی، تبیین و تنویر افکار عمومی نسبت به حقوق کاربران و خانواده‌ها، بازاریابی و بازارسازی محتوا و ... از اهداف دیگر این نمایشگاه است.

وی با اعلام این خبر که برای اولین‌بار اکران برخی آثار تولید شده از سوی برخی آثار سکو‌های صوت و تصویر فراگیر را خواهیم داشت، گفت: یا اکران آثار منتشر نشده عوامل تولید را داریم، که در نمایشگاه «رصتا» منتشر می‌شود. البته هنوز اسامی آثارشان نهایی نشده است. سکو‌های صوت و تصویر فراگیر مدل‌هایی را برای اکران پیشنهاد دادند، که یک مدلش این است محتوایی که هنوز منتشر نشده، به صورت رایگان اکران شود.

برچسب ها: رصتا ، ساترا ، نمایش خانگی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار