نشست صمیمی محمد مهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد با اصحاب رسانه عصر امروز (۲۰ مرداد) برگزار شد.

محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ در نشست صمیمی اهالی رسانه گفت: یاد شهدای عزیز خبرنگار، شهدای مظلوم غزه، شهدای خبرنگاری که در غزه به شهادت رسیدند را گرامی می داریم، برای جهانیان مایه شرمساری است که این گونه وحشیانه زن و کودک و پیر و جوان را به خاک و خون می‌کشند و حساسیت تمام فضای عمومی به حداقل کاهش پیدا کرده است.

وی افزود: امیدواریم به زودی با انتقام سختی که جبهه مقاومت و رزمندگان عزیز اسلام خواهند داشت طومار این رژیم در هم بپیچد و همه ما همراه با رهبر عزیزمان نماز را در بیت‌المقدس عزیز برپا داریم.

 اسماعیلی گفت: سلایق و جناح‌ها و خطوط مسائل بسیار فرعی است. مخصوصا برای من و همکارانم که عمدتا بدون هیچ گونه گرایش سیاسی روشن به معنای مصطلح خود کنار هم جمع شده بودیم. هرکس در هرجای کشور به مردم خدمت می‌کند، برای ما محترم است.

وی عنوان کرد: مسئولیت همیشه اشکالاتی را هم به همراه خود دارد. امیدواریم هرگز کمی و کاستی‌های ما را در خدمتگزاری به اهالی فرهنگ، هنر و رسانه و جمع نخبه حاضر و همه اصحاب این حوزه فخیمه از ما پذیرا باشند.

اسماعیلی توضیح داد: هر لحظه‌ای که روی این صندلی نشسته بودیم آماده بلند شدن بودیم و خودم و روحیه‌ام را با این خصوصیات تنظیم کردم که جایی را مدت‌دار عادت به نشستن در آن نکنم که جابجایی سخت باشد.

وی خاطر نشان کرد: این دوره بیش از آنچه فکر می‌کردیم یک سال زودتر از موعد به پایان رسید و دولت را به دوستان تحویل می‌دهیم و برای همه آنها آرزوی موفقیت و سربلندی داریم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار