آیین گرامیداشت روز خبرنگار و تجلیل از خبرنگاران امروز با حضور مسئولان در کوهبنان برگزار شد.

مراسم گرامیداشت روز خبرنگار و تجلیل از خبرنگاران کوهبنان با حضور  فرماندار شهرستان به اتفاق معاون فرماندار، بخشدار مرکزی، مشاور فرماندار، مسئول اجرایی دفتر نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

در این نشست نظرات، درخواست‌ها و ارائه برخی مشکلات از سوی خبرنگاران انجام شد.
مجید توکلی فرماندار کوهبنان در این آیین گفت: روایت گر‌های خوبی در فضای حقیقی و مجازی صورت گرفته که ان شاءالله همچنان صورت بگیرد و فضای غنی و زیبای شهرستان برای همگان بیان شود.

وی ابراز داشت: سرعت عمل، صداقت، مطالعه و تحقیق، ساخت محتوا‌ها از شخصیت‌ها همواره باید مورد توجه خبرنگاران باشد.

فرماندار کوهبنان افزود: در حوزه‌ راه‌های مواصلاتی ۱۴۰‌میلیارد تومان برای روکش از زرند تا ده علی تخصیص داده شده  است و با تامین قیر، ماشین آلات در شهرستان مستقر شدند.

وی تصریح کرد: قیر‌های حفاظتی در جاده‌های کوهبنان به جور و کوهبنان به همکار ریخته شده است.

توکلی بیان داشت: کتابخانه عمومی شهر کوهبنان آماده سقف ریزی است و احداث میدان ورودی شهر با اعتبار ۱۸ میلیارد تومان در حال انجام است.

وی گفت: یکی از خواسته‌های به حق منطقه بیدان احداث جاده ارتباطی استاندارد و مناسب بود که با پیگیری‌های صورت گرفته جاده بیدان تکمیل شد و در هفته دولت به بهره برداری خواهد رسید.

فرماندار کوهبنان افزود: در حوزه راهداری ورودی شهر از سمت یزد ماده ۴۸ شده است و تا شهریور سال آینده به بهره برداری می‌رسد.

وی تصریح کرد: در بحث استخر ۱۰ میلیارد تومان اختصاص داده شد که ان شاءالله تا پایان سال جاری ۹۵ درصد کار انجام خواهد شد.

توکلی بیان داشت: در بحث کارخانه کنستانتره بالغ بر ۸۸ جلسه در سطح استان و کشور برگزار شد که با رفع برخی مشکلات موجود کارخانه طی یک و نیم سال احداث و ۵۰۰ نفر جذب نیرو خواهد داشت.

وی ابراز داشت: در حوزه کشاورزی کار‌های صورت گرفته در اهدای لوله‌های انتقال آب و لایه روبی قنوات به اندازه سال بوده است.

توکلی گفت: مطالعات بند میرزا فارسی صورت گرفته، پخش سیلاب دهستان خرمدشت انجام شده و عملیات احداث سد همت آباد به پایان رسیده است.

وی بیان داشت: احداث بخش دیالیز در دستور کار قرار دارد، احداث پد بالگرد، تجهیز آزمایشگاه بیمارستان به همت رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان در حال انجام است.

توکلی گفت: در بحث مسکن ۱۴۰۰قطعه در کوهبنان و کیانشهر تامین زمین شده، در بحث جوانی جمعیت ۲۵۰ نفر ثبت نام کرده اند و تاکنون ۲۶۰ قطعه زمین به همت بنیاد مسکن تحویل شده  و بالغ بر ۱۰۰ قطعه انعقاد قرارداد در شهرک امام حسین (ع) شده است.

وی افزود: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته بزودی نشست خبرنگاران استان کرمان در شهرستان کوهبنان برگزار خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار