فصل دوم «طریق» به تهیه کنندگی محمدحسین سعادتی از دوشنبه ۲۲ مردادماه هرشب ساعت ۲۰ از شبکه یک سیما روی آنتن می‌رود.

برنامه «طریق» که سال گذشته و در فصل اول با روایت پیاده روی اربعین و موکب‌های پذیرایی زائران روی آنتن رفته بود، این بار در فصل جدید به روایت اتفاقات زندگی مهمانان برنامه در خصوص امام حسین (ع) می‌پردازد.

«طریق» با اجرای مجید یراقبافان به روایت حال و هوای مهمان هر قسمت در سه پرده می‌پردازد؛ پرده نخست گذشته مهمان برنامه پیش از یک اتفاق خاص و نزدیکی بیشتر به امام حسین (ع)، پرده دوم روایت اتفاقی که باعث تحول روحی او شده و پرده سوم حال و هوای مهمان برنامه بعد از وقایع روایت شده را به تصویر می‌کشد.

بنابر این گزارش، آیتم دیگر برنامه، داستان یک کارگردان است که به واسطه یک شهید زندگی اش تغییر می‌کند و تصمیم می‌گیرد برای سیدالشهدا کار بسازد؛ بنابراین «طریق» در هر قسمت سفر وی را از تهران تا کربلا همراهی می‌کند.

همچنین آیتم‌های ننه حکایت، کلام بزرگان دینی در خصوص اربعین حسینی و مداحی از دیگر بخش‌های این مجموعه هستند.

علی آقامحمدی مدیرگروه اقتصادی دفتر رهبری و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، رضا عالی زاده سازنده واکسن برکت، رسول نجفیان و سامان گوران بازیگر و مجری، زهرا داودنژاد خواهر مرحوم رضا داودنژاد از جمله مهمانان این برنامه هستند.

«طریق» با حمایت هیئت رهسپاران عصرظهور که هرساله حدود ۲۰ هزارنفر از زائران ایرانی کم استطاعت را به صورت رایگان به کربلا رهسپار می‌کند، در گروه معارف اسلامی شبکه یک سیما در ۱۶ قسمت ۵۰ دقیقه‌ای تهیه شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار