رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت:۱۴ موکب شهدای انتظامی برای خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی در سطح کشور برپا می‌شود که زنجان به عنوان استان پشتیبان، تهیه اقلام مورد نیاز آنها را برعهده دارد.

حجت الاسلام سجاد نوری روز یکشنبه در مراسم ارسال اقلام به یکی از موکب های اربعین حسینی، گفت: اقلام ارسالی با نام شهدای انتظامی برای خدمت رسانی به زائران تهیه و ارسال می شود.

وی اضافه کرد: این اقلام مورد نیاز موکب ها با کمک های خیران و منابع داخلی استان تامین شده است آنچنانکه سال های گذشته هم برای تامین این اقلام اقدام می شد.

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: نیروی انتظامی استان زنجان به عنوان استان پشتیبان این موکب ها تعیین شده که در این راستا هفت قلم از اجناس مورد نیاز این موکب ها با همکاری خیرین تهیه و امروز بارگیری و ارسال شد.

حجت الاسلام نوری، ارزش مالی اقلام ارسالی را یک میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: این میزان منابع از نظر ریالی چندان چشمگیر نیست ولی در مسیر خدمت به زائران سید الشهدا بسیار ارزشمند است.

وی ابراز امیدواری کرد: مردم این استان با کمک در تهیه اقلام مورد نیاز موکب ها در حرکت میلیونی اربعین حسینی سهیم بشوند و از این فضای معنوی بهره لازم را ببرند.

بنابر اعلام ستاد اربعین استان زنجان سال گذشته بیش از ۴۵ هزار نفر از زائران زنجانی در سامانه سماح برای حضور در اربعین حسینی ثبت‌نام کردند که این تعداد در مقایسه با مدت مشابه قبل ۲۱ درصد افزایش داشت.

به گفته دبیر ستاد اربعین استان زنجان، عملکرد ستاد اربعین استان در اعزام زائران اربعین و خدمات رسانی به آنان طی سال گذشته در سطح عالی ارزیابی شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.