مسئول موکب مصباح الهدی حسینیه اعظم زنجان گفت: موکب این حسینیه به مناسبت اربعین حسینی در شهر سامرا برپا می شود و از ۲۷ مرداد تا ششم شهریور به زائران حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع) خدمت رسانی می‌کند.

احمد میناخانی با تشریح خدمات موکب حسینیه اعظم زنجان به زائران در اربعین حسینی گفت: طبق برنامه ریزی انجام گرفته ۵۵ خادم به صورت افتخاری در خدمت زائران اربعین خواهند بود.

وی اضافه کرد: بر این اساس موکب مصباح الهدی حسینیه اعظم زنجان در بخش پذیرایی از زائران در وعده های صبحانه، ناهار، میان وعده، پخت و توزیع نان، احسان چای، شربت و آب معدنی و در بخش فرهنگی در قالب برپایی نماز جماعت، ایستگاه نقاشی و قصص قرآنی برای کودکان فعالیت خواهد کرد.

به گفته، میناخانی برنامه ریزی برای توزیع روزانه ۱۲ هزار پرس غذا برای زائران اربعین انجام شده و از ساعت پنج صبح خدمت رسانی به زائران آغاز می‌شود و تا پاسی از شب ادامه خواهد داشت.

مسوول موکب مصباح الهدی حسینیه اعظم زنجان با اشاره به اینکه وعده های غذایی به صورت لقمه ای خواهد بود و پخت برنج نخواهیم داشت، گفت: به همین منظور واحد نانوایی حسینیه اعظم زنجان در موکب مستقر خواهد شد.

وی با یادآوری اینکه در اربعین سال گذشته موکب حسینیه اعظم زنجان ۹ روز به زائران خدمت رسانی کرد، گفت: در این بازه زمانی ۲۱ هزار و ۴۰۰ پرس صبحانه، ۴۸ هزار و ۵۰۰ پرس ناهار، ۳۷ هزار پرس شام، ۵۲ هزار و ۵۰۰ پرس میان وعده، ۸۲ هزار و ۶۰۰ قرص نان، ۱۲۰ هزار بطری آب معدنی، ۱۴۴ هزار لیوان شربت، ۲۰ هزار و ۵۰۰ لیوان چای در بین زائران توزیع شد.

میناخانی، افزود: موکب حسینیه اعظم زنجان از سال ۱۳۹۴ برای ارائه خدمت به زائران اربعین برپا و از سال ۱۳۹۶ در سامرا ۵۰ متر بالاتر از روبه‌روی گاراژ اصلی این شهر مستقر می شود.

وی خاطرنشان کرد: خیرین و مردم خدادوست زنجانی برای سهیم شدن در احسان به زائران می توانند کمک های نقدی خود را به شماره حساب ۵۰۴۱۷۲۱۱۱۳۲۲۵۰۲۴ به نام موکب مصباح الهدی حسینیه اعظم زنجان واریز کنند.

برچسب ها: اربعین ، موکب ها
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.