دبیر هیات پرورش اندام استان زنجان گفت: بدنسازان برتر استان با برگزاری مسابقات پرورش اندام باشگاه‌های زنجان در سالن سه هزار نفری شهرستان خرمدره انتخاب شدند.

حسین چراغی دبیر هیات پرورش اندام استان زنجان  با بیان اینکه بدنسازان برتر استان زنجان انتخاب شدند گفت: این مسابقات با استقبال پرشور ورزشکاران شهرستان های زنجان، طارم، خدابنده، ابهر، خرمدره، دندی و استان های همجوار برگزار شد.

وی اضافه کرد: در این دوره از مسابقات ۲۱۸ ورزشکار شرکت کردند که در پایان مسابقات به نفرات اول تا سوم حکم و مدال قهرمانی و جایزه نقدی اهدا شد.

این مسئول ادامه داد: نفرات برگزیده این رقابت ها با نظر کمیته فنی به مسابقات کشوری جهت حضور در مسابقات جهانی اعزام خواهند شد.

وی اظهار داشت: در حاشیه این مسابقات از بابک اکبرنیا قهرمان ارزنده کشور و جهان به عنوان مهمان ویژه با اهدای تندیس و حکم تجلیل شد.

دبیر هیات بدنسازی استان زنجان خاطر نشان کرد: همچنین به نفرات برتر این رقابت ها شامل امیرحسین پور هاشمی در بخش اورال فیزیک،امیر محمد عسگرلو در فیزیک کلاسیک، مجتبی علیخانی در بادی کلاسیک و سعید محرم خانی در بادی بیلدینگ هدایای نقدی داده شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.