امام جمعه شهر زنجان گفت:حمایت از صنایع کوچک راهگشای تحول در ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی است و باید از این فرصت به نحو مطلوب بهره برد.

حجت الاسلام علی خاتمی امام جمعه شهر زنجان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر زنجان با اشاره به روز حمایت از صنایع کوچک، افزود: برای رفع معضل بیکاری به عنوان یک چالش بزرگ، اقتصاد مقاومتی در ۲۱ بند به عنوان سیاست کلی نظام تدوین شده که شامل ظرفیت، استعداد و فرصت‌های تجاری است.

وی اظهار داشت: راهکار بی اثر شدن تحریم‌ها به تاکید مقام معظم رهبری تکیه بر تولید داخل، مصرف اجناس داخلی و زمینه سازی برای صادرات است.

حجت الاسلام خاتمی با اشاره به ایجاد و زمینه سازی برای اشتغال و اولویت‌های اقتصادی، گفت: باید سازکار و برنامه‌ریزی‌های برای صادرات محصولات مد نظر قرار بگیرد که با توجه به شعار سال مشارکت مردم در تولید، به همراه مدیریت هدفمند و هدایت شده موثر خواهد بود.

امام جمعه زنجان با اشاره به مشکلات صنایع کوچک و تاثیر آنها در افزایش رونق اقتصادی، بهره گیری از آموزش و تقویت زیرساختها، احساس مسئولیت و مشارکت مردمی را در بهبود شاخصه‌های اقتصادی موثر عنوان کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه کشوری مثل آمریکا دلسوز ایران نیست و نخواهد بود به جنایت رژیم صهیونستی و سکوت مجامع بین المللی علی الخصوص آمریکا، انگلیس و فرانسه اشاره کرد و اظهار داشت: همان طور که خطر شهید سلیمانی از خود سلیمانی خطرناک‌تر بود خطر شهید هنیه نیز همین گونه برای دشمنان خطرناک‌تر است.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در رابطه با پیروزی لبنان و حزب الله در مقابل اسرائیل در سایه ایستادگی و مقاومت، خاطر نشان کرد: امام خمینی (ره) همواره ایستادگی در برابر ابرقدرت‌های جهان را گوشزد کردند، حال اکنون باید برخی کشور‌ها پاسخگوی سکوت و خیانتشان در برابر این همه ظلم باشند.

خاتمی به توطئه‌های مختلف دشمنان اشاره کرد و افزود: این تلاش‌ها در اختلاف افکنی میان مسلمانان به نتیجه نرسیده است.

وی درخصوص حرکت جهانی اربعین، گفت:این حرکت، فرصت ارزشمندی ایجاد کرد و همگان فهمیدند ایران و عراق هرگز جدایی نمی‌پذیرند چرا که بالاترین آرزوی همه ایرانیان، زیارت قبور ائمه معصومین در کشور عراق بوده و این وحدت و همدلی مشت محکمی بر دهان یاوه گویان زده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.