وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با بیان اینکه در طرح سبزه میدان مزیت‌ها و خدمات مناسبی در نظر گرفته شده است که به تدریج خود را نشان خواهد داد، گفت: موقع بهره برداری سبزه میدان رسیده است و باید هرچه زودتر این اتفاق بیفتد.

سید الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شامگاه پنجشنبه در بازدید از سبزه میدان شهر زنجان به لزوم بهره برداری کامل از ظرفیت‌های این بخش مهم شهری تاکید کرد و گفت: در طرح سبزه میدان مزیت‌ها و خدمات مناسبی در نظر گرفته شده است که به تدریج خود را نشان خواهد داد.

وی افزود: زمان بهره برداری سبزه میدان رسیده و باید هرچه زودتر این اتفاق بیفتد.

در ادامه نیز استاندار زنجان با بیان اینکه، سبزه میدان زنجان می‌تواند بستر گردشگری خوبی در مرکز این شهر باشد، گفت: این پروژه از جاذبه‌های مهم گردشگری شهر زنجان به شمار می‌رود.

محسن افشارچی با اشاره به جزئیات این طرح، خاطرنشان کرد: در انتهای پروژه نیز تالار شهر و میان آنها باغ بزرگ و ۲ موزه اطراف آن قرار گرفته است که این بخش با انجام اقداماتی می‌تواند آثار خوبی برای شهر داشته باشد.

شهردار زنجان نیز با بیان اینکه طبق هماهنگی از ۶۳ غرفه سبزه میدان ۶۰ غرفه مختص عرضه صنایع دستی است، اضافه کرد:طبق برنامه‌ریزی‌ها ۳۰ غرفه برای استان زنجان و ۳۰ غرفه به استان‌های دیگر اختصاص پیدا می‌کند و این طرح در قالب ایران کوچک فعالیت خواهد کرد.

علیرضا فیروز فر در ارتباط با تاثیر پروژه سبزه‌میدان در کاهش حجم ترافیک مرکز شهر، گفت: شهرداری برای حل مشکلات ترافیک، مشاور ترافیکی را پیش‌بینی کرده که این مشاوران در حال تهیه طرح ترافیکی هسته مرکزی شهر زنجان هستند و مشاور در حال بررسی گزینه‌‎های مختلف است که نتایج آن به شهروندان اعلام خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.