مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: سرانه دریافتی ایتام زنجان در حال حاضر ۲۱ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال بوده که این میزان از متوسط کشوری به رقم ۱۵ میلیون ریال بالاتر است.

روح الله صالحی مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: با برنامه ریزی انجام شده سرانه دریافتی ایتام تحت پوشش کمیته امداد زنجان تا پایان سال به بیش از ۲۴ میلیون ریال خواهد رسید.

وی، سرانه دریافتی افراد تحت پوشش طرح محسنین در استان را ۱۵۶ میلیون ریال بیان کرد و ادامه داد: این سرانه در متوسط کشوری ۶ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال است.

صالحی اظهار داشت: از ابتدای امسال تاکنون چهار هزار حامی به جمع حامیان ایتام استان افزوده شده است که این تعداد تا پایان سال به بیش از هشت هزار حامی خواهد رسید.

وی در ادامه با تاکید بر اشتغالزایی برای جامعه هدف این نهاد، خاطرنشان کرد: سال گذشته چهار هزار و ۶۰۰ شغل برای مددجویان کمیته امداد زنجان ایجاد شده است که به لحاظ تحقق برنامه در رتبه نخست کشوری قرار گرفتیم.

صالحی یادآور شد:امسال هم ایجاد سه هزار و ۶۰۰ شغل برای مددجویان استان هدفگذاری شده است.

وی با بیان اینکه سال گذشته جشن توانمندسازی ۲ هزار مددجو در استان برگزار شد و امسال نیز توانمندسازی یک هزار و ۶۰۰ مددجو برنامه ریزی شده است، گفت: از ابتدای امسال ۶۹۰ فرد واجد شرایط خروج از چرخه حمایت کمیته امداد زنجان شناسایی شدند.

این مسئول، شمار مددجویان تحت پوشش کمیته امداد استان زنجان را ۴۷ هزار نفر بیان کرد و گفت: این تعداد در قالب ۲۵ هزار و ۶۰۰ خانوار در استان زندگی می کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.