مدیرکل جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان زنجان گفت: در چهار ماهه اول امسال ۵۴ پرونده انواع کالا به ارزش ۵۶۱ میلیارد و ۸۷۵ میلیون ریال تعیین تکلیف شد که این مقدار نسبت به مدت مشابه قبل ۵۲۲ درصد رشد داشته است.

غلامحسین مهری روز پنجشنبه در نشست خبری به تشریح اقدامات انجام شده طی چهار ماهه سال‌جاری پرداخت و گفت: در چهار ماه سال‌جاری ۵۴ پرونده با ۱۹۷ ردیف قبض انبار که شامل انواع کالا می‌شد تعیین تکلیف شد.

وی ارزش ریالی این کالاها را بالغ بر ۸۶۰ میلیارد و ۳۲۲ میلیون ریال اعلام کرد و گفت: این کالاها شامل ۲۰ فقره پرونده با ۴۷ ردیف قبض انبار، مربوط به پرونده‌های فروش است.

مهری، ارزش این کالاهای فروخته شده را حدود ۵۶۱ میلیارد و ۸۷۵ میلیون ریال اعلام کرد و گفت: این مقدار نسبت به مدت مشابه سال قبل ۵۲۲ درصد رشد داشته است.

مدیرکل جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان زنجان با بیان اینکه همچنین در مدت چهار ماهه سال‌ جاری ۲۸ فقره پرونده با ۱۰۱ ردیف قبض انبار که شامل هزاران قلم کالا می‌شد، بنا به صدور احکام برائت توسط مراجع قضائی به صاحبان کالا عودت داده شد، افزود: ارزش ریالی این تعداد کالاها ۲۴۸ میلیارد ریال بود که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۸۷ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

وی از فروش ۲ خودروی خارجی به ارزش ۵۴۰ میلیارد ریال در مزایده اموال تملیکی در سال‌ جاری خبر داد و گفت: مبلغ فروش این ۲ خودرو نزدیک به کل فروش سال‌ گذشته بود.

مهری با بیان اینکه در چهار ماهه امسال تعداد ۲۳۳ فقره پرونده به ارزش حدود ۶۳۳ میلیارد و ۷۱۱ میلیون ریال کالای کشف شده داشتیم که بعد از تشکیل پرونده، تحویل انبار شد، اظهار داشت: این مقدار نسبت به مدت مشابه سال قبل بیش از ۶۰ درصد کاهش داشته است.

مدیرکل جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان زنجان به راه‌اندازی سامانه یکپارچه اموال تملیکی استان اشاره کرد و افزود: هدف از راه‌اندازی این سامانه اتصال تمام دستگاه‌های عضو کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا به یکدیگر است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.