رئیس فدراسیون تکدواندو ‌با بیان اینکه برخی اختیاراتم را به هیئت‌های استانی تفویض کرده‌ام، گفت:‌ تکواندو، یک خانواده بزرگ به شمار می‌رود و باید با همفکری و همدلی برای حل مشکلات و کسب موفقیت‌های این رشته ورزشی تلاش کرد.

مجمع انتخاباتی ریاست هیأت تکواندو استان زنجان شنبه ۱۷ شهریور با حضور هادی ساعی رئیس فدراسیون تکواندو، جواد بازرگان مدیرکل ورزش و جوانان و ... در سالن جلسات اداره‌کل ورزش و جوانان استان برگزار شد.

اصغر محمدی در انتخابات هیات تکواندو استان زنجان با کسب ۱۹ رأی از ۲۴ رأی مأخوذه توانست به مدت چهار سال سکان هیات تکواندو استان را بر عهده بگیرد.

در این مجمع ماهرخ پرویزی به عنوان نایب رئیس، مجید امیری خزانه‌دار و احمد عطایی و مسعود باقری به عنوان عضو هیات رئیسه از مجمع تکواندو استان رای اعتماد گرفتند.

هادی ساعی در این مجمع با اشاره به موفقیت‌های اخیر فدراسیون در مسابقات المپیک و پارا المپیک، خاطرنشان کرد: رشته تکواندو هم اکنون در معرض دید همگان قرار دارد و بر این مبنا هیئت‌های استانی در کسب و تداوم موفقیت‌های آن نقش بسزایی ایفا می‌کنند.

وی با بیان اینکه فدراسیون در برخی مواقع اختیارات خود را به هیات‌های استانی تفویض کرده است، اظهار کرد: تکواندو، یک خانواده بزرگ به شمار می‌رود و باید با همفکری و همدلی برای حل مشکلات و کسب موفقیت‌های این رشته ورزشی تلاش کرد.

رئیس فدراسیون تکواندو با تاکید بر اینکه همه باید برای توسعه رشته تکواندو همراهی کنند، ادامه داد: موفقیت رشته تکواندو بدون همکاری و همراهی همه دست اندرکاران و فعالان این رشته محقق نمی‌شود. شعار من از روز اول ورود به فدراسیون، همدلی بوده و هیات‌های استانی نیز باید به این مولفه توجه کنند.

وی در ادامه به برگزاری مسابقات لیگ تکواندو بزرگسالان کشور اشاره و ابراز کرد: استان‌هایی که به دلیل نبود حامی مالی نمی‌توانند در این رویداد مهم شرکت کنند ورزشکاران توانمند خود را به صورت انفرادی به این رقابت‌ها اعزام کنند.

اصغر محمدی رئیس جدید هیات تکواندو استان زنجان در این جلسه به برنامه‌های خود اشاره کرد و گفت: در این دوره تلاش می‌کنیم با انجام برنامه‌های مختلف برای توسعه ورزش تکواندو در استان اقدام کنیم.

وی بر اهمیت این هیات ورزشی تاکید کرد و افزود: تلاش می‌شود در دوره جدید با تکیه بر خرد جمعی حرکت کرده و از تصمیم‌گیری به صورت فردی خودداری کنیم.

رئیس جدید هیات تکواندو استان زنجان با بیان اینکه استفاده از نیرو‌های جوان و توانمند با تکیه بر تجربیات پیشکسوتان در اولویت هیات قرار دارد، اضافه کرد: توجه به حضور در لیگ‌های برتر و سرمایه‌گذاری در رده‌های سنی پایه نیز از دیگر اولویت‌های هیات تکواندو استان خواهد بود.

وی ادامه داد: در این دوره تلاش می‌شود به شهرستان‌ها توجه ویژه‌ای داشته باشیم و ارتباط با صنعت را نیز برای جذب حامیان مالی لحاظ خواهیم کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.