رئیس فدراسیون تکواندو با بیان اینکه هیات‌های استانی بازوان فدراسیون تکواندو هستند، گفت: تلاش کرده‌ایم با همفکری از ظرفیت‌های آنها برای اعتلای این ورزش استفاده کنیم.

هادی ساعی روز شنبه در مجمع انتخاباتی هیات تکواندو استان زنجان با اشاره به موفقیت‌های اخیر فدراسیون در مسابقات المپیک و پارا المپیک، خاطرنشان کرد: رشته تکواندو هم اکنون در معرض دید همگان قرار دارد و بر این مبنا هیات های استانی در کسب و تداوم موفقیت‌های آن نقش بسزایی ایفا می کنند.

ساعی با بیان اینکه فدراسیون در برخی مواقع اختیارات خود را به هیات های استانی تفویض کرده است، اظهار داشت:تکواندو، یک خانواده بزرگ به شمار می‌رود و باید با همفکری و همدلی برای حل مشکلات و کسب موفقیت های این رشته ورزشی تلاش کرد.

رئیس فدراسیون تکواندو با تاکید بر اینکه همه باید برای توسعه رشته تکواندو همراهی کنند، ادامه داد: موفقیت رشته تکواندو بدون همکاری و همراهی همه دست اندرکاران و فعالان این رشته محقق نمی شود.

ساعی با بیان اینکه رئیس جدید هیات تکواندو استان زنجان از تمامی ظرفیت‌ها و پتانسیل‌ها نهایت استفاده را داشته باشد، افزود: شعار من از روز اول ورود به فدراسیون، همدلی بوده است و هیات های استانی نیز باید به این مولفه توجه کنند.

رئیس فدراسیون تکواندو با تبریک انتخاب رئیس جدید هیات تکواندو استان زنجان، گفت: با توجه به زحمات رئیس قبلی هیات در ایجاد زیرساخت‌های لازم امیدواریم عملکرد خوبی را از مدیران جدید هیات در پیشبرد برنامه‌ها شاهد باشیم.

وی با ارزیابی خوب از عملکرد رئیس قبلی هیات تکواندو استان زنجان، تاکید کرد: رئیس جدید هیات تکواندو استان کار سختی را در پیش دارد و باید در تحقق اهداف فدراسیون پیشگام باشد.

این مسئول ورزشی گفت: کاندیداهایی که در انتخابات امروز رای نیاوردند ایده‌هایی دارند که می‌توانند موثر باشد و باید حتما از آنها استفاده کرد.

وی در ادامه به برگزاری مسابقات لیگ تکواندو بزرگسالان کشور اشاره و خاطر نشان‌ کرد: استان‌هایی که به دلیل نبود حامی مالی نمی‌توانند در این رویداد مهم شرکت کنند ورزشکاران توانمند خود را به صورت انفرادی به این رقابت ها اعزام کنند.

در این مجمع، اصغر محمدی با کسب حداکثر آرا به عنوان رئیس جدید هیات تکواندوی استان زنجان انتخاب شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.