رئیس اداره کنترل و نظارت بر عملیات جاده‌ای پلیس راه زنجان گفت: در هفته گذشته پنج نفر در حوادث رانندگی مختلف در محورهای مواصلاتی استان جان خود را از دست دادند.

سرهنگ مهدی میناخانی اظهار کرد: از اوایل هفته گذشته، آمار تردد در جاده‌های استان زنجان به‌شکل قابل ملاحظه‌ای افزایش داشته است، بخصوص در روزهای پایانی، شاهد افزایش چند برابری ترددها بودیم.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه در هفته‌های پایانی شهریور ماه و شروع سال‌ تحصیلی قرار داریم، این افزایش تردد مسافران قابل پیش‌بینی بود. همچنین در انتظار هفته‌های پایانی پرتردد در محورهای مواصلاتی استان هستیم.

رئیس اداره کنترل و نظارت بر عملیات جاده‌ای پلیس راه زنجان ادامه داد: روز گذشته، مسیر برگشت مسافران از استان‌های همجوار یعنی غرب به شرق بسیار سنگین بود.

میناخانی اظهار کرد: در یک هفته گذشته شاهد وقوع حوادث ناگوار رانندگی بودیم. در این مدت، پنج نفر در تصادف‌ها کشته شدند. روز گذشته (جمعه، ۱۶ شهریور ماه) در اتوبان زنجان - تبریز عابرپیاده هنگام عبور از عرض اتوبان براثر برخورد با خودرو، جان خود را از دست داد. همچنین برخورد سه خودرو با یکدیگر در روز پنج‌شنبه، منجر به کشته شدن یکی از سرنشینان شد. چهارشنبه نیز براثر واژگونی خودروی سواری، یک نفر جان باخت. سه‌شنبه هم برخورد دو موتورسیکلت کشته شدن فردی دیگر را رقم زد.

او با بیان اینکه موج سفرها تا پایان شهریور ماه روند افزایشی خواهد داشت، افزود: به مسافران توصیه می‌شود هنگام رانندگی نکات ایمنی را رعایت و از انجام حرکات خطرناک اجتناب کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.