مرکز نوآوری اجتماعی دیجیتال ایران «منادا» طی مراسمی با حضور معاون وزیر و رئیس سازمان امور اجتماعی کشور در قم به بهره برداری رسید.

 محمد عباسی، معاون وزیر و رئیس سازمان امور اجتماعی کشور در آیین بهره برداری از مرکز نوآوری اجتماعی دیجیتال ایران با اشاره به اهمیت توجه به آسیب‌های فضای مجازی، بیان کرد: یکی از ویژگی‌های شبکه‌های اجتماعی از بین رفتن مرز‌های فرهنگی است و این گشایش‌های فرهنگی همراه با آسیب‌های جدی است که باید مدیریت شود.

وی خاطرنشان کرد: شیوع بیماری کرونا و پناه بردن مردم و به خصوص دانش‌آموزان به فضای مجازی، اهمیت توجه به موضوع فضای مجازی را بیش از گذشته کرده است.

با تاکید بر تلاش شبانه روزی دشمنان بر تغییر فرهنگ دینی مردم، یادآور شد: تجمیع استعداد‌ها و ظرفیت و فهم درست از موضوع آسیب‌های دو ویژگی بارز مرکز منادا است.

مسوول دبیرخانه مرکز نوآوری اجتماعی دیجیتال ایران نیز با بیان اینکه سال گذشته بیش از ۷۰ دقیقه انیشمین توسط منادا تهیه و ۴ هزار کانال در فضای مجازی راه‌اندازی شد گفت: رویداد کتاب سفید بزرگترین رویداد کتاب اولی‌ها در کشور بود که سال گذشته توسط مرکز منادا طرح‌ریزی و اجرا شد.

وی افزود: سال گذشته در قالب جشنواره تولید محتوا دیجیتال ۴۰۰ اثر به دبیرخانه ارسال شد که امروز از افراد برگزیده آن جشنواره تجلیل می‌شود.

امین لادن در ادامه با بیان اینکه جمع سپاری حل مشکلات اجتماعی و راه‌اندازی سامانه آنلاین مشاوره کودکان و نوجوانان از طرح‌های پیش روی مرکز منادا است گفت: امسال ۱۰ مرکز در ۱۰ استان کشور راه‌اندازی شود، گفت: ورود جدی و اساسی به موضوع آسیب‌های اجتماعی نوپدید مهمترین هدف مرکز نوآوری اجتماعی دیجیتال ایران «منادا» در کشور است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار