مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم از رتبه نخست شرکت شهرک‌های صنعتی استان در توانمندسازی صنایع کوچک و متوسط در بین ۳۱ استان کشور خبر داد.

وحید آشتیانی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم در گفتگو با خبرنگاران گفت: شرکت شهرک‌های صنعتی استان با توجه به ارتقاء و توانمندسازی صنایع کوچک و متوسط در بین ۳۱ استان کشور، رتبه نخست را به خود اختصاص داد.

 وی با بیان اینکه بیش از ۹۸ درصد صنایع استان در مقیاس کوچک و متوسط هستند،افزود:۲۰۰۶ واحد بهره‌بردار با ایجاد اشتغال برای ۵۷ هزار نفر در شهرک‌های صنعتی قم به تولید محصولات مورد نیاز مردم مشغول هستند.

آشتیانی گفت:بخش صنعت قم مصداق بارز مشارکت مردم در حوزه اقتصاد است و تقریبا تمام واحد‌های تولیدی استان به صورت غیر دولتی و توسط بخش خصوصی اداره می‌شوند.

وی عنوان کرد:بر اساس نظر کارشناسی صندوق ضمانت سرمایه گذاری صنایع کوچک و با هماهنگی شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم به صورت پایلوت و برای نخستین بار در کشور نمایندگی استانی این صندوق به کلینیک کسب و کار شهرک صنعتی شکوهیه واگذار شد تا تمامی فرایند‌های ارائه خدمات مالی و اعتباری صندوق ضمانت سرمایه گذاری توسط این کلینیک خصوصی مشاوره‌ صنعتی، بررسی و ارائه خدمات شوند.

وی افزود:شهرک الغدیر در مجاورت استان تهران با ۸۶۰ هکتار و شهرک آی تی برای سرمایه گذاری در احداث نیروگاه‌های خورشیدی، CHP و ... آماده واگذاری زمین به متقاضیان هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار