مدیر منطقه سه شهرداری قم گفت: امسال ۵ هزار متر زمین ورزشی در چند بخش مختلف همچون فوتبال ساحلی، والیبال و بسکتبال در بوستان ولایت بهره‌برداری می‌شود.

 مهرداد روحانی وزیری،مدیر منطقه سه شهرداری قم  با اشاره به آخرین وضعیت بوستان ولایت قم اظهار کرد: بوستان ولایت یکی از بوستان بزرگ شهری با ۲۳۰ هکتار مساحت است که با الحاقیه‌های جدید به ۴۰۰ هکتار خواهد رسید.

وی با بیان اینکه سه اندازه محلی، منطقه‌ای و شهری برای بوستان‌ها تعریف‌شده است، افزود: بوستان ولایت یکی از بوستان‌های بسیار مهم از ورودی و عوارضی تهران با مساحت گسترده و ظرفیت بالا به شمار می‌رود که ازاین‌رو باید به آن توجه ویژه شود.

مدیر منطقه سه شهرداری قم تصریح کرد: در گذشته معابر محدوده بوستان آسفالت نداشت که این کار انجام گرفت و نسبت به مشکل ورودی بوستان نیز جلسه‌ای با اداره راه و شهرسازی در استانداری برگزار شد که مشکل ورودی بوستان به‌صورت موقت حل شد.

روحانی وزیری به دیگر اقدامات درباره بوستان ولایت اشاره کرد و گفت: طی قراردادی که سال گذشته منعقد شد، مشکل روشنایی بوستان حل شد که بر اساس آن، زمان استفاده بوستان برای مردم افزایش یافت.

وی افزود: مبلمان شهری و آلاچیق این بوستان نیز برای شهروندان قابل‌استفاده است ولی در زمینه سرویس بهداشتی و آب‌خوری یکسری اصلاحات نیاز بوده که در دستور کار قرار دارد.

مدیر منطقه سه شهرداری قم تصریح کرد: امسال ۵ هزار مترمربع زمین ورزشی در چند رشته مختلف همچون فوتبال ساحلی، والیبال و بسکتبال، در دست اجرا است با تکمیل بخش جزئی آن، در آینده‌ای نزدیک به‌طور کامل قابل بهره‌برداری است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.