عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با تاکید بر ضرورت حمایت از دولت جدید گفت: همه ما باید به دولت کمک کنیم تا موضوعات مغفول مانده عملیاتی شود.

 سعید جلیلی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در مراسم بزرگداشت شهدای قدس در مسجد امیر المؤمنین علیه السلام قم با اشاره تحولاتی که منجر به شکل گیری گفتمان مقاومت شد، گفت: گفتمان مقاومت برآمده از حرکت انقلاب اسلامی است که پیروزی‌های مختلف در سوریه، لبنان، فلسطین و یمن را رقم زده است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام به روند تحولات غزه اشاره کرد و ادامه داد: طوفان الاقصی تمام معادلات و محاسبات دشمن و کشور‌های وابسته را به هم زد و هیمنه و حیثیت رژیم صهیونیستی را از بین برد و امروز دنیا شاهد است که مقاومت با وجود تمام مشکلات موجود و فشار‌های دشمن صهیونیستی و متحدانش، دستاورد‌های بزرگی به دست آورده است.

وی گفت: دشمن صهیونیستی در ۱۰ ماه گذشته شکست راهبردی خورده است و حتی موفق به محقق کردن یکی از اهداف اعلامی خود نشده است و این دستاورد نشانه قدرت مقاومت است.

جلیلی تاکید کرد: دشمن تصور می‌کند با ترور رهبران مقاومت می‌تواند حیثیت از دست رفته خود پس از عملیات طوفان الاقصی را احیا کند ولی آقای یحیی سنوار ادامه دهنده راه شهید هنیه است و این قدرت مقاومت است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: در حالی که دشمنان اجازه صادرات نفت ایران را نمی‌دهند، ایران اسلامی ما به اذعان خود آمریکایی‌ها بیش از ۲ میلیون بشکه نفت صادرات می‌کند و این موفقیت و دستاورد حاصل اراده ملت ایران است.

وی گفتمان انقلاب را بر آمده از خون شهدا و ایستادگی ملت ایران و جبهه مقاومت عنوان کرد و گفت: تولید قدرت امروز بر آمده از خون شهدا است و امروز فرصت تاریخی در اختیار ملت ایران است که به استعمار چند صد ساله دشمنان پایان دهد. 

ضرورت حمایت از دولت جدید 

جلیلی با تاکید بر ضرورت حمایت از دولت جدید گفت: همه ما باید به دولت کمک کنیم تا موضوعات مغفول مانده عملیاتی شود تا برنامه‌های رشد و پیشرفت کشور پیش برود و دولت با تلاش شبانه روزی مسائل کشور را حل نماید.

وی تاکید کرد: همه ما وظیفه خود می‌دانیم نظرات، انتقادات و برنامه‌های خود را به دولت ارائه دهیم و هرکس باید به درستی وظیفه خود را انجام دهد تا مسائل مغفول مانده حل شود و کشور در ریل رشد و پیشرفت قرار گیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.