مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گفت: ۱۹۰ نفر از نیرو‌های این جمعیت در قم برای خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی به مرز‌ها و کشور عراق اعزام شده اند و خدمت رسانی تا این مراسم پرشکوه ادامه دارد.

محمدرضا بهرامی، مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان با اشاره به در پیش بودن ایام اربعین خاطرنشان کرد: هم اکنون ۲۰۰ دستگاه آمبولانس و خودرو‌های نجات هلال احمر به مرز‌ها و شهر‌های مقدس کربلا نجف سامرا و کاظمین اعزام شده است که از استان قم ۱۹۰ امدادگر در قالب پزشک پرستار و نیرو‌های امدادی به این مراکز اعزام شدند.

بهرامی یادآور شد: خدمات این تجهیزات و نیرو‌های امدادی از سه‌شنبه گذشته آغاز شده و تا زمانی که زائران ایرانی در مرز‌ها و شهر‌های زیارتی عراق حضور داشته باشند نیرو‌های امدادی نیز در کنار زائران خواهند ماند.

وی که در حاشیه انتخابات مجامع هلال احمر استان با خبرنگار ما سخن می‌گفت با بیان اینکه از ۲۲ هزار داوطلب جمعیت هلال احمر بیش از ۳ هزار نفر واجد شرایط شرکت در این انتخابات هستند، افزود: در این دوره ۹ نفر از سوی داوطلبان جمعیت هلال احمر برای امور اجرایی و بازرسی هلال احمر انتخاب می‌شوند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان افزود: این انتخابات هر چهار سال یک‌بار برگزار می‌شود که شعب اخذ رای تا ساعت ۱۳ امروز برای دریافت آرای داوطلبان فعال خواهد بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.