مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قم گفت: سومین پویش ملی "مرهم زائر" با هدف تأمین نیازمندی‌های دارویی و تجهیزات مصرفی پزشکی مراسم اربعین حسینی در قم کار خود را آغاز کرد.

 محمدرضا بهرامی‌با بیان اینکه پویش «مرهم زائر» برای سومین سال متوالی است که در سراسر کشور توسط معاونت امور داوطلبان اجرا می‌شود، گفت: این پویش با هدف تأمین نیازمندی‌های دارویی و تجهیزات مصرفی پزشکی مراسم اربعین حسینی و دیگر طرح‌های سلامت‌محور و بشردوستانه هلال‌احمر، از محل مشارکت‌های مردمی، داوطلبان و خیرین آغاز شده و تا اربعین ادامه خواهد داشت.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قم عنوان کرد: شهروندان قمی می‌توانند دارو‌های اهدایی خود را که دارای تاریخ انقضای بیش از ۶ ماه و بسته بندی مناسب هستند، به خانه‌های داوطلب در سطح استان، ساختمان‌های هلال احمر و معاونت امور داوطلبان استان واقع در خیابان ساحلی نبش کوی ۷ تحویل دهند.

به گفته مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قم این دارو‌ها از سوی نیرو‌های متخصص داوطلب پایش و تفکیک می‌شود و برای درمان زائران اربعین حسینی مورد استفاده قرار گیرد.

بهرامی به روش‌های پرداخت کمک‌های نقدی همشهریان و خیرین هم اشاره کرد و گفت: مردم می‌توانند کمک‌های نقدی خود به این پویش را از طریق شماره حساب ۹۹۹۹۹ بانک ملی، شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۵۴۴۹۹۹۹۹۹، کد دستوری ۳#*۱۱۲* و یا درگاه پرداخت اینترنتی rcs.ir/portal/donation به نام جمعیت هلال احمر اهدا کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار