خیر نمونه مدرسه ساز قمی با اشاره به این که ۷ پروژه مراحل نزدیک به افتتاح را سپری می‌کند؛ خواستار حمایت بیش از پیش مسئولان از نهضت مدرسه سازی شد.

ابوالفضل هندویان  با بیان این که مدرسه سازی یک نذر مقدس فرهنگی است اظهار کرد: پرداختن به این امر خیر با هر حد از توان مادی یا معنوی، صدقه جاریه است.

وی با تصریح بر این که به لطف خدا، همت خیرین مدرسه ساز و همچنین همیاری و مشارکت ادارات کل نوسازی مدارس، هفت پروژه آموزشی و ورزشی در چند ماه آینده به مرحله افتتاح و بهره برداری می‌رسد افزود: دبستان ۱۲ کلاسه شهید مهدی هندویان در قم، هنرستان ۱۲ کلاسه شهید مهدی هندویان در جاورسیان استان مرکزی و دبستان ۱۵ کلاسه زنده یاد حاج محمد علی صالحی در خمین استان مرکزی از جمله این پروژه هاست.

خیر نمونه مدرسه ساز و مدرسه یار در ادامه اضافه کرد: ان شاء الله سه پروژه مدرسه ۱۲ کلاسه زنده یاد حاج احمد لسانی، مدرسه ۱۲ کلاسه سرای ایرانی و مدرسه ۱۵ کلاسه دکتر برقعی نیز تا چند ماه آینده در دیار کریمه اهل بیت سلام الله علیها افتتاح می‌شود.

هندویان همچنین سالن ورزشی شهید دکتر رضا نگهبان در کنار مدرسه ۱۲ کلاسه ایشان در بهبهان استان خوزستان را یکی دیگر از پروژه‌های نزدیک به افتتاح معرفی و ابراز امیدواری کرد مسئولان با کوشش بیش از پیش بویژه با پیگیری مولدسازی بعنوان یک اولویت، ورود خیران به عرصه مدرسه سازی را توسعه دهند و فعالیت آنان را در این زمینه تسهیل کنند.

سفیر مدرسه سازی کشور سپس خاطر نشان کرد: ما تا زنده ایم؛ با افتخار مدرسه می‌سازیم و از حضرت پروردگار می‌خواهیم به همه دست اندرکاران عرصه مهم مدرسه سازی و آینده سازی برای کشور، توفیق و توان ادامه این راه مقدس و متعالی را عنایت فرماید.

منبع:فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار