خطیب جمعه قم گفت: رژیم صهیونیستی برای جبران شکست‌های خود دست به ترور شخصیت‌ها و فرماندهان مقاومت می‌زند، اما جبهه مقاومت هیچ گاه عقب نشینی نخواهد کرد.

 آیت الله سیدمحمد سعیدی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته قم که در مصلای قدس برپا شد گفت: رژیم غاصب صهیونیستی برای جبران شکست‌های خود دست به ترور شخصیت‌ها و فرماندهان جبهه مقاومت می‌زند تا از روند مرگ تدریجی خود بیرون بیاید، اما جبهه مقاومت با این اقدامات تروریستی عقب نشینی نخواهد کرد و سرانجام رژیم صهیونیستی را به گور خواهد فرستاد.

وی با اشاره به ۲۳ مرداد روز مقاومت اسلامی گفت: این روز یادآور مقاومت ۳۳ روزه حزب الله لبنان برابر رژیم صهیونیستی است و این حماسه سازی حزب الله لبنان ثابت کرد تنها راه رهایی از غده سرطانی اسرائیل مقاومت و ایستادگی است.

آیت الله سعیدی گفت: اقدامات رژیم صهیونیستی در ادامه سیاست‌های تروریستی در حالی است که این رژیم جنایتکار به‌رغم همه حمایت‌های دولت‌های غربی و در دست داشتن پیشرفته‌ترین امکانات و تجهیزات نتوانسته در مقابله با نیرو‌های مقاومت در نوار غزه به دستاوردی قابل توجه در میدان دست یابد.

خطیب جمعه قم با تسلیت شهادت امام حسن مجتبی علیه السلام گفت: یکی از مظلومیت‌های آن حضرت، قرار گرفتن ایشان در جنگ رسانه‌ها بود که نبودن تحلیل سیاسی در مردم آن روزگار علت آن بود.

آیت الله سعیدی افزود: روایت‌های تحریفی در دوران امام حسن مجتبی علیه السلام پررنگ شد و امروز نیز این شرایط را داریم.

وی با اشاره به فرارسیدن ۵ ماه صفر سالروز شهادت دختر حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام گفت: این بانوی کوچک تاثیرات بزرگی را در قیام عاشورا گذاشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.